MuscleMeat

beeldscherm past niet op pc??

deda1o

Novice
Waardering
0
Ik heb net een nieuwe pc gekocht bij 4launch (laten samenstellen).

Nu zit ik met een probleem, ik krijg mijn beeldscherm niet aangesloten. De "stekker" die aan mijn beeldscherm zit is zo een blauw ding dat je eerst moet insteken en dan met 2 "schroefjes" moet vastdraaien. Dit is "een mannetje", dus het zijn allemaal "pinnetjes" die erin steken.

De aansluiting die in mijn computer steekt is echter ook een "mannetje", dus het zijn ook allemaal "pinnetjes" en geen "gaatjes".

Hoe is dit mogelijk? Wat moet ik nu doen?

Heeft dit iets met bodybuilding te maken? Verkeerde site kerel..

Ik heb net een nieuwe pc gekocht bij 4launch (laten samenstellen).

Nu zit ik met een probleem, ik krijg mijn beeldscherm niet aangesloten. De "stekker" die aan mijn beeldscherm zit is zo een blauw ding dat je eerst moet insteken en dan met 2 "schroefjes" moet vastdraaien. Dit is "een mannetje", dus het zijn allemaal "pinnetjes" die erin steken.

De aansluiting die in mijn computer steekt is echter ook een "mannetje", dus het zijn ook allemaal "pinnetjes" en geen "gaatjes".

Hoe is dit mogelijk? Wat moet ik nu doen?

Conector kopen van VGA naar dvi

stock-photo-vga-dvi-converter-7818634.jpg

Bij elke pc zaak wel te halen denk ik kost je euro of 5

---------- Toegevoegd om 12:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

Doe niet zo lullig niks verkeerds aan om elkaar te helpen :o

Laatst bewerkt:

het staat in het subforum Fim, Tv en Computers, verkeerd antwoord kerel...

normaal moet er toch een blauwe plug zijn in je pc voor je scherm, standaard op je moederbord als je geen video kaart hebt laten installeren

het staat in het subforum Fim, Tv en Computers, verkeerd antwoord kerel...

normaal moet er toch een blauwe plug zijn in je pc voor je scherm, standaard op je moederbord als je geen video kaart hebt laten installeren

Vga is oude aansluiting nu vind je veel DVI of HDMI aansluitingen, dus gewoon even convertortje halen en klaar is kees..

Anders moet TS effe foto uploaden van de gaten in zijn pc, word het duidelijker van :D

naar de winkel, connector kopen; soms gratis soms paar euro

problem solved :D

Terug
Naar boven