XXL Nutrition

Beetje hulp nodig.

twjunk

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Kuur:· Week 1-10 : 250 mg sustanon / EW·
Week 1-9 : 200 mg Deca /EW ·
Indien nodig: week 1-10 : 20 mg nolvadex /ED
Nakuur:· Week 12-14 : 25 mg nolvadex / ed
Creatine, 5-10g per dag
Glutamine 10-20g per dag
Tribulus

Zo zou m'n kuurtje er ongeveer moeten gaan uitzien, maar ik zit nog met een paar twijfels : frontload ja of nee, zou ik ook pregnyl gebruiken? moet ik ook clomid toevoegen aan m'n nakuur, is m'n dosering nolvadex goed of is het beter van 40mg/40mg 20mg/20mg te gebruiken.

Vriendelijke groeten.

Stats? 250mg sustanon is wat aan de lage kant. Ik zou toch zeker voor 500mg gaan hoor! En trouwens, sustanon moet je om de 3dagen minimum zetten he!

• Topic Starter Topic Starter
Stats? 250mg sustanon is wat aan de lage kant. Ik zou toch zeker voor 500mg gaan hoor! En trouwens, sustanon moet je om de 3dagen minimum zetten he!

Als ik met sustanon van 250mg naar 500mg ga, dan veronderstel ik dat ik met de deca ook van 200 naar 400mg moet, of zie ik dat verkeerd?
Om de drie dagen susta, vanwege de bloedwaarden?

Greetzzzz.

Dat zie je iets verkeer je kan wss de deca alsnog wel op 200 houden maar je kan natuurlijk ook gewoon eerst eens lekker ieders 1 in de week nemen.

Kans genoeg dat je daar ook lekker wel op gaat

Als ik met sustanon van 250mg naar 500mg ga, dan veronderstel ik dat ik met de deca ook van 200 naar 400mg moet, of zie ik dat verkeerd?
Om de drie dagen susta, vanwege de bloedwaarden?

Greetzzzz.

Zie je verkeerd. 200mg deca is meer dan voldoende bij de eerste keer dat je het gebruikt. En idd om de 3 dagen susta is vanwege de bloedwaarden. Frontload is niet echt nodig, kan je wel doen.

Kuur:· Week 1-10 : 250 mg sustanon / EW·
Week 1-9 : 200 mg Deca /EW ·
Indien nodig: week 1-10 : 20 mg nolvadex /ED
Nakuur:· Week 12-14 : 25 mg nolvadex / ed
Creatine, 5-10g per dag
Glutamine 10-20g per dag
Tribulus

Zo zou m'n kuurtje er ongeveer moeten gaan uitzien, maar ik zit nog met een paar twijfels : frontload ja of nee, zou ik ook pregnyl gebruiken? moet ik ook clomid toevoegen aan m'n nakuur, is m'n dosering nolvadex goed of is het beter van 40mg/40mg 20mg/20mg te gebruiken.

Vriendelijke groeten.

-Als wij je stat's weten kunnen we je beter helpen.
-Pregnyl alleen gebruiken als je ballen merkbaar gekrompen zijn.
-clomid toevoegen aan je nakuur, persoonlijk advies is JA, maar ook hierover zijn de meningen verdeeld.
-de deca en sus kun je gelijk laten eindigen. allebei hebben een halfwaardetijd van ong 3wkn.
-op 250mg zou ik eerder test e gebruiken ipv sus.

-clomid toevoegen aan je nakuur, persoonlijk advies is JA, maar ook hierover zijn de meningen verdeeld.
-de deca en sus kun je gelijk laten eindigen. allebei hebben een halfwaardetijd van ong 3wkn.

Yep!!!:D

Ik vind 250test/200deca prima voor een 1e kuurtje, waarom meteen zo zwaar gaan..

En je hoeft sust niet om de 3 dagen te zetten, maakt geen fl**ker uit.
(ik dacht dit eerst ook hoor, lees anders [Link niet meer beschikbaar] eens.

Zou die frontload even laten voor wat het is.
Ook denk ik dat 4 weken nolvadex op 20mg/ed genoeg is.
Pregnyl heb je denk ik niet nodig, je kan natuurlijk wel een paar amps achter de hand houden.

Succes

• Topic Starter Topic Starter

Ik had de deca op 9 weken gezet vanwege deze stelling.

Ik zou een weekje eerder stoppen met de deca, dan is de klap niet zo hard en kan je 2 weken na je laatste shot sus al aan je nakuur beginnen.

Welke meerwaarde geeft clomid ?
stat's: 28j, 87kg, 9%, ik kom van 98kg aan 16%
kuurverleden: fluoxymesterone, winstrol, deca, susta, primo. (niet allemaal in dezelfde kuur natuurlijk).
producten die ik nu gebruik komen van de apotheek vandaar dus de keuze susta en deca.

Greetzzzzz.

..je hebt dus al meerdere kuren achter de rug?!
ik weet niet of je enorm gevoelig bent voor a.s maar anders vind ik 450mg ew vrij weinig om deftige resultaten te behalen.

"If you suppress your system, make it worth your while"

zou dan eerder voor 500/200 gaan..(test/deca)

- HCG is een optie..zou de doseringen laag houden..zou het persoonlijk bij
trenbolone of deca altijd doen..
- clomid is kun je toevoegen, maar er is geen bewijs dat het naast nolvadex
synergie levert in je herstel, aangezien men er ook nogal wat bijwerkingen
van heeft zou ik gewoon voor nolvadex gaan. tevens nolvadex gewoon
doorslikken tot libido en Odol weer in orde zijn!

Normaal stop je iets eerder idd met deca om zo je herstel wat sneller te laten verlopen. Maar op 200mg deca maakt het zeerwss niets uit, omdat de onderdrukking toch niet bijzonder 'hard' zal zijn.

Van 200mg deca hoor je nauwelijks klachten.

En je hoeft sust niet om de 3 dagen te zetten, maakt geen fl**ker uit.
(ik dacht dit eerst ook hoor, lees anders [Link niet meer beschikbaar] eens.

*Zucht*....

Dan ook maar 1x in de week prop zetten?

Tren ace maakt ook niet uit dan natuurlijk en de rest van de kortwerkende middelen?

Wat een bullshit weer.....en dan 4 weken nolva op 20mg?

Gast....je houdt er rare theorien op na...beter dat jij geen advies meer geeft want je lult maar wat.

*Zucht*....

Dan ook maar 1x in de week prop zetten?

trenbolone ace maakt ook niet uit dan natuurlijk en de rest van de kortwerkende middelen?

Wat een bullshit weer.....en dan 4 weken nolvadex op 20mg?

Gast....je houdt er rare theorien op na...beter dat jij geen advies meer geeft want je lult maar wat.

Beste testo,

Waar zeg ik dat je prop of trenbolone ace maar 1x per week moet zetten?
Ik zeg alleen dat het dus niet uit maakt of je sust om de dag zet, of 2x per week. Gewoon eeen vraag hoor, maar heb je die link gelezen die ik geplaatst heb? Daar staat het namelijk allemaal in.
En naar mijn idee is 4 weken nolvadex op 20mg/ed voor een dat kuurtje wat ik adviseerde prima. Want zo super zwaar is dat kuurtje nou niet.
Ook heb ik studies gelezen waarin gemeld wordt dat nolvadex op 40mg/ed niet veel mee doet dan 20mg/ed. Er zijn natuurlijk ook genoeg andere studies waarin weer wat anders beweerd wordt.

Ik weet ook wel dat ik een groentje op gebied van AAS in vergelijking met jou, maar ook ik heb toch aardig wat research gedaan.
Dus waarom heb ik rare theoriën en lul ik maar wat?
Even goeie vrienden hoor, maar ik ben dit niet met je eens.

Mark

Ik reageerde weer eens wat heftig....sorry,kerel.:p

We proberen allemaal ons steentje bij te dragen hier dus ik heb ook respect voor jouw mening.

Moet je eerlijk bedenken dat ik weinig trek meer heb om al die artikeltjes te lezen omdat we door de bomen het bos niet meer ziet.

Feit is wel dat als je de kortwerkende esters in sustanon optimaal wil benutten dat je gewoon beter kan verspreiden over de week want anders zou je beter voor enanthate kunnen kiezen.

2 weken 40mg nolvadex en 2 weken 20mg is al sinds jaar en dag een prima methode om mee na te kuren dus waarom die hoeveelheden veranderen?Die 2 tabs extra zijn de kosten niet dus ik zou het daargewoon bij houden.

Nu ben ik het nu wel met je eens.
Maar ik lees toch liever zelf de artikeltjes, dan dat ik net als vele hier mensen ga zitten napraten.

Discussietje af en toe moet kunnen toch :)
Problem solvet:kiss:

Daar heb jij weer helemaal gelijk in,bro.

Discussie is helemaal top want daar leren we allemaal van dus als jij dan de artikels leest voortaan en samenvat hier kraak ik ze wel af,ok?:D :D :D

Feit is wel dat als je de kortwerkende esters in sustanon optimaal wil benutten dat je gewoon beter kan verspreiden over de week want anders zou je beter voor enanthate kunnen kiezen.

feit is dat sustanon in het lichaam precies hetzelfde werkt als een langwerkende single ester zoals bvb enanthate,. alleen heeft het een iets hogere piekwaarde aan het begin bro..sustanon komt van het engelse woord sustain..wat aanhoudend betekend..

de geleerden van Organon hebben dit ontwikkeld om de injectie frequentie omlaag te brengen..

Nogmaals sustanon moet je twee keer per week zetten, net als enanthate, en niet omdat er korte esters inzitten want het grootste gedeelte vcan sustanon betsaat uit langere esters..

grten

Terug
Naar boven