Fitness Seller

Begin 15jarige.

Tommert

Cool Novice
Waardering
0
Hallo , :D

ik ben nu ongeveer 1maand er al over na denken om eens wat te doen aan me lichaam ik vindt het niet goed , ik wil graag grotere armen en biceps mooie rug en ook nog een mooi buikje.
ik weet niet of dat kan voor mij

ik ben 15jaar
1,73
72 kilo , ja het is egt teveel :( heb indd ook een buikje hoe kan ik dit weg werken ?
ik heb vaak veel aan sport gedaan 3jaar basketball dus heb al wel wat armspieren vindt ik zelf dan ..

ik kan elke 7dagen wel er wat aan doen ! , heb niet egt apparaten ofzo maar ik ga denk ik naar de sportsschool.
heb daar ook 1jaar opgezeten ,maar door verhuizing enzovoort ben moes ik er vanaf .

Misschien kan iemand mij helpen ??

Alvast erg bedankt ! Ik ga me er zoiezo 100% voor in zetten !

Groeten Tommert.

72 kg bij 173 cm is niet teveel. waarschijnlijk ligt jou bodyfat alleen wel te hoog ja..
de motivatie is dr in ieder geval:)
nu moet je: eten, trainen, rusten eten eten eten trainen rusten.
goed eten dus ;)

als je echt je bodyfat al lager wilt hebben raad ik je aan naast krachttraining ook cardio te gaan doen

• Topic Starter Topic Starter
jaah het is ook niet echt teveel maar als ik mijn buik aanspan lijkt het alsof er een sixpack onder zit ofzo ??? heel vaag , ik zou nu wel even een fototje maken , met meteen mijn armen enz erbij

kan iemand misschien een soort van trainings schema maken of 1tje die werkt bij mijn gewicht en lengte ?
beenspieren heb ik wel dat is het probleem opzig niet.

en hoeveel zou ik moeten doen met armspieren op de sportschool dee ik kg geloof ik. en met de been spieren al 130 kg ...

groetjes

Hallo , :D

ik ben nu ongeveer 1maand er al over na denken om eens wat te doen aan me lichaam ik vindt het niet goed , ik wil graag grotere armen en biceps mooie rug en ook nog een mooi buikje.
ik weet niet of dat kan voor mij

ik ben 15jaar
1,73
72 kilo , ja het is egt teveel :( heb indd ook een buikje hoe kan ik dit weg werken ?
ik heb vaak veel aan sport gedaan 3jaar basketball dus heb al wel wat armspieren vindt ik zelf dan ..

ik kan elke 7dagen wel er wat aan doen ! , heb niet egt apparaten ofzo maar ik ga denk ik naar de sportsschool.
heb daar ook 1jaar opgezeten ,maar door verhuizing enzovoort ben moes ik er vanaf .

Misschien kan iemand mij helpen ??

Alvast erg bedankt ! Ik ga me er zoiezo 100% voor in zetten !

Groeten Tommert.

Hallo Tommert,

Ten eerste welkom op DBB.
Je kunt het beste even een goed trainingsschema + een goed voedingsschema in elkaar gaan flansen. Voor eventueel lager BF percentage kun je zoals Stunna hierboven zegt Cardioën. Het beste zou inderdaad zijn om naar een sportschool te gaan, daar kun je wel onder begeleiding beginnen.
Voor oefeningen zou ik even op www.exrx.net kijken. Tevens raadt ik je aan om even alle stickies te lezen in de Voedingssectie en in de Tiener Bodybuilding sectie.
En misschien heb je aan dit artikel ook nog wat :):

http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/artikel-jonge-beginnelingen-193566/

Ik wens je veel succes! Het is zeker zwaar om vol te houden maar met de juiste motivatie kun je het een heel eind schoppen in de BB wereld!

29by0oy.jpg

shit , dat ziet er wel heel erg vaag uit :S , in het echt is het niet zo erg ..

Spongie Booooobbb..... Square Paaaannnttss!

Je houdt je buik in neem ik aan?

Gewoon lekker met KT beginnen en daarbij wat cardio.
Niks om je druk over te maken.

Ik kan je ribben nog bijna tellen dus te dik ben je iig niet ;)

nee ik span me buik aan .. ziet er wel erg raar uit ..

[afbeelding niet meer beschikbaar]

en ? ?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

en ??

ik wens je heel veel succes met je training en op dit log!

gewicht valt wel mee gewoon goed gaan trainen en gezond eten bereik je veel mee

nee ik span me buik aan .. ziet er wel erg raar uit ..

Je ribben staan gewoon iets verder naar voren dan bij de meeste mensen, niets vreemds aan, heeft ook niets te maken met een dikke buik overigens.

Ik heb het zelf ook, overigens wordt dat vanzelf minder als je in vetpercentage omlaag gaat (pas doen als nadat je eerst massa hebt gepakt he, je wilt geen gratenpak worden ;))

allemaal bedankt voor jullie reacite ;)

erug leuk forum.

maar dan hadt ik nog 1 vraagje wat moet ik nu gaan doen ?? wat kan ik doen ik ga nu nog niet naar fitness maar dat komt wel , maar wat kan ik doen nu thuis ?? we hebben ook aardig wat leuke dingen hier staan zoals Moutenbike ,wielren die je in het huis neerkanzetten en dan fietsen zonder voor uit tegaan :P ,

en hoe kan ik mijn biceps trainen ? ik heb wel gewichten.
en hoe kan ik van die spieren krijgen die naar je nektoe lopen , dat vindt ik echt heel mooi

gr tommert

Ik zou als ik jou was een sportschool zoeken, daar kun je goed trainen.

oke , dat is niet zon probleem want dat is hier wel.
maar hebben jullie ook iets om thuis te doen ?? zelf oefeningetjes doen ?

gr

omdat ik er nu niet heen kan .. ,deze maand nog

Uhm je kan soms de barbell of dumbbells vervangen door een rugzak of tassen. Die spieren in je nek zijn je trapezium

http://www.exrx.net/WeightExercises/TrapeziusUpper/DBShrug.html

Als je zelf een beetje creatief bent kun je deze oefeningen doen met bijv 2 boodschappentassen in je hand.

Squatten met een rugzak en ga zo maar door.

Terug
Naar boven