Hallo , 
ik ben nu ongeveer 1maand er al over na denken om eens wat te doen aan me lichaam ik vindt het niet goed , ik wil graag grotere armen en biceps mooie rug en ook nog een mooi buikje.
ik weet niet of dat kan voor mij
ik ben 15jaar
1,73
72 kilo , ja het is egt teveel
heb indd ook een buikje hoe kan ik dit weg werken ?
ik heb vaak veel aan sport gedaan 3jaar basketball dus heb al wel wat armspieren vindt ik zelf dan ..
ik kan elke 7dagen wel er wat aan doen ! , heb niet egt apparaten ofzo maar ik ga denk ik naar de sportsschool.
heb daar ook 1jaar opgezeten ,maar door verhuizing enzovoort ben moes ik er vanaf .
Misschien kan iemand mij helpen ??
Alvast erg bedankt ! Ik ga me er zoiezo 100% voor in zetten !
Groeten Tommert.

ik ben nu ongeveer 1maand er al over na denken om eens wat te doen aan me lichaam ik vindt het niet goed , ik wil graag grotere armen en biceps mooie rug en ook nog een mooi buikje.
ik weet niet of dat kan voor mij
ik ben 15jaar
1,73
72 kilo , ja het is egt teveel
heb indd ook een buikje hoe kan ik dit weg werken ? ik heb vaak veel aan sport gedaan 3jaar basketball dus heb al wel wat armspieren vindt ik zelf dan ..
ik kan elke 7dagen wel er wat aan doen ! , heb niet egt apparaten ofzo maar ik ga denk ik naar de sportsschool.
heb daar ook 1jaar opgezeten ,maar door verhuizing enzovoort ben moes ik er vanaf .
Misschien kan iemand mij helpen ??
Alvast erg bedankt ! Ik ga me er zoiezo 100% voor in zetten !
Groeten Tommert.

heel vaag , ik zou nu wel even een fototje maken , met meteen mijn armen enz erbij
,