MuscleMeat

begin steeds waziger te zien

musclegrow13

Cool Novice
Waardering
1
Vetpercentage
4%
Zelf heb ik een bril maar nu begin ik toch heel wazig te zien en kan sommige dingen zelfs met bril niet meer te kunnen lezen, zit zelf op 50 mg tren ace 50 mg npp EOD met 125 test EW en morgen ga ik de dosis verhogen en bulken maar begin toch wel even te twijfelen eraan. Heeft iemand die weleens gehad of weet iemand waardoor het komt? Ga morgen even langs mn arts om bloed te prikken en mn bloeddruk te laten meten, mn ooklid beweegt ook heel soms uit zichzelf.. alvast bedankt

Neem je ook anti-oestrogenen?

Ik weet alleen dat je het van clomid kan krijgen.. niet van de producten die jij gebruikt.

zit zelf aan test/tren en geen vergelijkbare problemen... ik zou het zekere voor t onzekere nemen en stoppen met de spullen die je gebruikt en van een andere batch/supplier nemen... wie weet wat voor troep erin zit.

Ik heb dat ooit eens van nolva gehad maar verder nooit last van gehad.. Kijke eens of het minder word als je stopt en reageer hier dan nog eens

Iets anders van supplementen?

• Topic Starter Topic Starter
Iets anders van supplementen?
Nee helemaal niks, heb mijn bril al heel lang misschien dat mn zicht is verslechterd en daardoor ik slechter begin te zien. Morgen ga ik wel even mijn bloeddruk laten meten en bloed laten checken en even langs de opticien

Door een wat hoger vochtgehalte kan de oogboldruk verhoogt zijn. Dus zeker laten meten.

dnp bijwerking toch ?

:scratch:

Had het ook met Tren, trekt vanzelf weer weg. Bloeddruk etc was gewoon normaal

Als ik kuur heb ik last van minder goed zicht. Ik heb zo al heel slechte ogen en ik denk dat ik
er daarom nog meer last van heb.
Als ik hgh erbij neem heb ik opeens dan weer een merkbare beter zicht. :)

Terug
Naar boven