MuscleMeat

Beginnen aan Supplements

xMassai

Novice
Waardering
0
Lengte
2m10
Massa
85kg
Vetpercentage
4%
Beste,

Ik doe nu sinds 2 jaar aan kracht sporten. Ik ben 18 jaar oud, weeg 85 kilo en ben 2 meter 10.
Ik wil gaan beginnen met supplements. Ik heb nu verschillende belangrijke locked threads gelezen, sommige zijn echter geschreven in bijvoorbeeld 2003. Is deze informatie achterhaald? Zou iemand mij kunnen helpen met het beginnen aan supplements. Ik zou graag meer body krijgen, wat ik niet heb aangezien ik 2 meter 10 ben.

Heel erg bedankt voor je tijd!

Beste,

Ik doe nu sinds 2 jaar aan kracht sporten. Ik ben 18 jaar oud, weeg 85 kilo en ben 2 meter 10.
Ik wil gaan beginnen met supplements. Ik heb nu verschillende belangrijke locked threads gelezen, sommige zijn echter geschreven in bijvoorbeeld 2003. Is deze informatie achterhaald? Zou iemand mij kunnen helpen met het beginnen aan supplements. Ik zou graag meer body krijgen, wat ik niet heb aangezien ik 2 meter 10 ben.

Heel erg bedankt voor je tijd!

Als je nog nooit supps hebt genomen werken beginnerssupplementen altijd goed. creatine aminos koolhydraten en eiwitten. En keihard blijven trainen.

Whey lijkt me vanzelfsprekend?

Als je nog nooit supps hebt genomen werken beginnerssupplementen altijd goed. creatine aminos koolhydraten en eiwitten. En keihard blijven trainen.

:roflol:

Dude, je bent ziek ecto.

Laat die supplementen staan en ga vreten als een beest.
Dus niet 10 boterhammen met hagelslag en avondeten, maar goed eten.

Als je echt de "gesloten topics" (ofwel stickeys) had gelezen had je dit geweten.
Je kunt daar ook een tabel vinden om je behoefte te berekenen.

Daarna ga je een voedingsschema maken en die kun je evt. hier posten om te laten beoordelen of hij een betje fatsoenlijk is.

• Topic Starter Topic Starter
In de threads die ik gelezen heb wordt ook aangeraden om te beginnen met caseinaat en niet meteen te starten met creatine. Wanneer moet ik de supplementen nemen, waar kan ik ze het best bestellen? Ik ben echt helemaal nieuw in dit wereldje ;x

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------

Dude, je bent ziek ecto.

Als je echt de "gesloten topics" (ofwel stickeys) had gelezen had je dit geweten.

Daarna ga je een voedingsschema maken en die kun je evt. hier posten om te laten beoordelen of hij een betje fatsoenlijk is.

Klopt, ik ben inderdaad een ectomorph. Ik heb de stickeys gelezen, maar dan alleen van de supplements sectie. Ik eet inderdaad te veel boterhammen per dag (14 haha). Ik ga eens de stickeys lezen van de voedingsschemas. Dankjewel:)

Je hebt nog geen supps nodig behalve whey en vitamine tabletten

Dude, je bent ziek ecto.

Je moet je huiswerk beter doen en beter lezen. Ts vroeg om supplementen en in mijn woordenboek betekent dat nog altijd aanvulling.

Je moet je huiswerk beter doen en beter lezen. Ts vroeg om supplementen en in mijn woordenboek betekent dat nog altijd aanvulling.

Jij eet zeker ook 1500 kcal per dag en denkt aan te komen door een whey shake en creatine erbij te nemen.
Go home pls.

OP, ga stickeys lezen in de voedingssectie, maak een schema en kom dan terug.

Jij eet zeker ook 1500 kcal per dag en denkt aan te komen door een whey shake en creatine erbij te nemen.
Go home pls.

OP, ga stickeys lezen in de voedingssectie, maak een schema en kom dan terug.

Ik niet maar een beginneling wel, je wordt wel degelijk zwaarder van creatine en aminos.

En er bestaat wel degelijk zoiets als 6 weken creatine kuren, in combi met kwaliteitsaminos, goede voeding en keiharde training is een gewichtstoename van 2 tot 3 kilo niet ongewoon. Creatine en weightgainers maken je voller en dat is wat TS wil.

Ik niet maar een beginneling wel, je wordt wel degelijk zwaarder van creatine en aminos.

En er bestaat wel degelijk zoiets als 6 weken creatine kuren, in combi met kwaliteitsaminos, goede voeding en keiharde training is een gewichtstoename van 2 tot 3 kilo niet ongewoon. Creatine en weightgainers maken je voller en dat is wat TS wil.

Reported voor broscience :roflol:

Goede voeding staat op #1 als je natty bent. En dat heeft deze jongen overduidelijk niet op orde. Daarom dus ook geen supplementen gaan aanraden zonder dat dat eerst gebeurt.

3kg vocht ja, heuj

Creatine kuur :roflol:

ejvhow.jpg

Eiwitten is sowieso voedsel voor je spieren. Whey eiwitten is voor na de training en casiene voor het slapen gaan, omdat die meestal 8 uur werken. In de reviews sectie vindt je voldoende reviews van eiwitten, lees die goed door en kies degene die bij je past.

Een goede multivitamine zoals bijvoorbeeld Universal Animal Pak is wel ook aan te raden.

En natuurlijk goede voeding (een goed voedingsschema afgestemd op jouw doelen).

2 Jaar ? Hoeveel kilo's ben je aangekomen ?

Als je goede progressie hebt geboekt kun je best wat supplementen nemen, geen enkel probleem.

De bekende winkels van dit forum kun je vinden in de supplementen -> webwinkels.

Terug
Naar boven