MuscleMeat

Beginnen aan Supplements

xMassai

Novice
Waardering
0
Lengte
2m10
Massa
85kg
Vetpercentage
4%
Beste,

Ik doe nu sinds 2 jaar aan kracht sporten. Ik ben 18 jaar oud, weeg 85 kilo en ben 2 meter 10.
Ik wil gaan beginnen met supplements. Ik heb nu verschillende belangrijke locked threads gelezen, sommige zijn echter geschreven in bijvoorbeeld 2003. Is deze informatie achterhaald? Zou iemand mij kunnen helpen met het beginnen aan supplements. Ik zou graag meer body krijgen, wat ik niet heb aangezien ik 2 meter 10 ben.

Heel erg bedankt voor je tijd!

Beste,

Ik doe nu sinds 2 jaar aan kracht sporten. Ik ben 18 jaar oud, weeg 85 kilo en ben 2 meter 10.
Ik wil gaan beginnen met supplements. Ik heb nu verschillende belangrijke locked threads gelezen, sommige zijn echter geschreven in bijvoorbeeld 2003. Is deze informatie achterhaald? Zou iemand mij kunnen helpen met het beginnen aan supplements. Ik zou graag meer body krijgen, wat ik niet heb aangezien ik 2 meter 10 ben.

Heel erg bedankt voor je tijd!

Als je nog nooit supps hebt genomen werken beginnerssupplementen altijd goed. creatine aminos koolhydraten en eiwitten. En keihard blijven trainen.

Whey lijkt me vanzelfsprekend?

Als je nog nooit supps hebt genomen werken beginnerssupplementen altijd goed. creatine aminos koolhydraten en eiwitten. En keihard blijven trainen.

:roflol:

Dude, je bent ziek ecto.

Laat die supplementen staan en ga vreten als een beest.
Dus niet 10 boterhammen met hagelslag en avondeten, maar goed eten.

Als je echt de "gesloten topics" (ofwel stickeys) had gelezen had je dit geweten.
Je kunt daar ook een tabel vinden om je behoefte te berekenen.

Daarna ga je een voedingsschema maken en die kun je evt. hier posten om te laten beoordelen of hij een betje fatsoenlijk is.

• Topic Starter Topic Starter