nothing2lose
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m74
Op de moment heb ik geen fitnessabonnement.
Over een maandje zal ik er een halen voor 3 maand.
Ik zou graag al thuis beginnen met een schema waar ik me toch kan aan houden.
Ik ben 1m73 - 54kg - 18j
Ik ben wel al op mijn voeding en drinken aan het letten gedurende de periode dat ik intresse kreeg om meer gewicht te krijgen.
Ik heb al sticky's etc gelezen maar de echte info kan ik beter krijgen van mensen die het zelf al ervaren hebben of goed weten.
Vragen :
-Ik heb hier thuis nog een pot creatine staan ; vanaf wanneer is het mogelijk te beginnen met creatine?
-Heeft er iemand een schema om thuis te beoefenen zonder enige accomodatie?
-Ik drink op de moment veel melk,eet veel kip,granen,etc maar een weight gainer van Mutant Mass is dit al mogelijk om te nemen of totaal overbodig in mijn geval?
Dank voor de hulp!
Over een maandje zal ik er een halen voor 3 maand.
Ik zou graag al thuis beginnen met een schema waar ik me toch kan aan houden.
Ik ben 1m73 - 54kg - 18j
Ik ben wel al op mijn voeding en drinken aan het letten gedurende de periode dat ik intresse kreeg om meer gewicht te krijgen.
Ik heb al sticky's etc gelezen maar de echte info kan ik beter krijgen van mensen die het zelf al ervaren hebben of goed weten.
Vragen :
-Ik heb hier thuis nog een pot creatine staan ; vanaf wanneer is het mogelijk te beginnen met creatine?
-Heeft er iemand een schema om thuis te beoefenen zonder enige accomodatie?
-Ik drink op de moment veel melk,eet veel kip,granen,etc maar een weight gainer van Mutant Mass is dit al mogelijk om te nemen of totaal overbodig in mijn geval?
Dank voor de hulp!