Danielito
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Ik zag gisteren op MTV een voor mij wel zeer indringende reportage over één van mijn oude favoriete metalbands Pantera. Zoals wellicht bekend zijn zij op het toppunt van hun succes met ruzie uit elkaar gegaan en zijn de drummer en de gitarist samen een nieuwe band gestart. Beiden zijn trouwens broers. Tijdens een concert van die band in 2004 sprong er een gestoorde fan het podium op en heeft de gitarist, Dimebag Darrel, op het podium doodgeschoten. Daarna heeft 'ie nog 5 fans doodgeschoten totdat hij door een aanstormende agent zelf is doodgeschoten.
Nu blijkt dit allemaal door een amateur gefilmd te zijn, de hele scene op het podium en de gekte daarna. Dat is verwerkt in deze documentary en vond ik zelf zeer indrukwekkend. Op youtube heb ik deze gevonden, echter wel in 5 deeltjes. Edoch voor de metalliefhebber of andere nieuwsgierigen zeker de moeite waard..!
MTV's Behind the Music: Pantera (deel 1)
MTV's Behind the Music: Pantera (deel 2)
MTV's Behind the Music: Pantera (deel 3)
MTV's Behind the Music: Pantera (deel 4)
MTV's Behind the Music: Pantera (deel 5)
Nu blijkt dit allemaal door een amateur gefilmd te zijn, de hele scene op het podium en de gekte daarna. Dat is verwerkt in deze documentary en vond ik zelf zeer indrukwekkend. Op youtube heb ik deze gevonden, echter wel in 5 deeltjes. Edoch voor de metalliefhebber of andere nieuwsgierigen zeker de moeite waard..!
MTV's Behind the Music: Pantera (deel 1)
MTV's Behind the Music: Pantera (deel 2)
MTV's Behind the Music: Pantera (deel 3)
MTV's Behind the Music: Pantera (deel 4)
MTV's Behind the Music: Pantera (deel 5)

Pantera rocks 

.