Johnny B
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 12%
Hallo allemaal,
Eerst even een introductie dan maar: mijn naam is johnny, 23 jaar, ben al zo'n 2 jaar lid van een fitnesscentrum maar kom er eigenlijk nooit haha. Meestal is t bij mij dat ik t zo'n 3 wkn volhoud en vervolgens weer een paar maanden niks doe. Gelukkig heb ik van nature al een goede bouw, al zeg ik t zelf
Maar nu heb k dan toch besloten om t fitness serieuzer aan te pakken
Heb me ondertussen aardig ingelezen in de materie. Deze week wil ik graag een voedingsschema en trainingsschema opstellen. Mijn doel is om de komende 2mndn massa te kweken. Nu dien ik dus eerst mn behoefte uit te rekenen, hiervoor gebruik ik deze calculator: [Link niet meer beschikbaar]
Mijn overige cijfertjes zijn: 67kg, 176cm, 12%vet. Mijn vraag is: wat vul ik in bij arbeid? Ik heb op dit moment overigens geen werk of andere dagelijkse activiteiten waarmee rekening gehouden dient te worden. Ik wil vanaf maandag 4x p/w fitnessen en meestal heb ik ook 1-2x p/w voetbal. Wat raden jullie aan om hier in te vullen? Wat vinden jullie van de manier waarop de calculator de behoefte en verdeling E/K/V berekent (je kan na de berekening ook een uitgebreide berekening zien)?
Zo, een lap tekst, maar hoop dat jullie me kunnen helpen. Bij voorbaat dank!
JB
Eerst even een introductie dan maar: mijn naam is johnny, 23 jaar, ben al zo'n 2 jaar lid van een fitnesscentrum maar kom er eigenlijk nooit haha. Meestal is t bij mij dat ik t zo'n 3 wkn volhoud en vervolgens weer een paar maanden niks doe. Gelukkig heb ik van nature al een goede bouw, al zeg ik t zelf

Maar nu heb k dan toch besloten om t fitness serieuzer aan te pakken
Heb me ondertussen aardig ingelezen in de materie. Deze week wil ik graag een voedingsschema en trainingsschema opstellen. Mijn doel is om de komende 2mndn massa te kweken. Nu dien ik dus eerst mn behoefte uit te rekenen, hiervoor gebruik ik deze calculator: [Link niet meer beschikbaar]Mijn overige cijfertjes zijn: 67kg, 176cm, 12%vet. Mijn vraag is: wat vul ik in bij arbeid? Ik heb op dit moment overigens geen werk of andere dagelijkse activiteiten waarmee rekening gehouden dient te worden. Ik wil vanaf maandag 4x p/w fitnessen en meestal heb ik ook 1-2x p/w voetbal. Wat raden jullie aan om hier in te vullen? Wat vinden jullie van de manier waarop de calculator de behoefte en verdeling E/K/V berekent (je kan na de berekening ook een uitgebreide berekening zien)?
Zo, een lap tekst, maar hoop dat jullie me kunnen helpen. Bij voorbaat dank!
JB

Daarnaast lijkt t me ook niet echt realistisch. Sterker nog, ik begin nu zodat ik juist volgend jaar zomer mn streeffysiek kan bereiken.