MuscleMeat

Bejaarde steekt inbreker dood

Bezoekers in dit topic

tja dat is natuurlijk zo. niks mis met ingeburgerde mensen, maar als ze zich niet gedragen moeten ze eigenlijk weer net zo hard "uit"geburgerd kunnen worden. iets wat je bij hier geboren mensen nooit zou kunnen doen, ook al zijn ze inderdaad van marokaanse afkomst.

maar das een mening, mijn verlichte bodybuilder vriend.

Neen, want als jij bepaalde mensen wilt laten uitburgeren en anderen niet, dan maak je onderscheidt tussen 2 bevolkingsgroepen en dat is dan discriminatie en danwel een onnodige discriminatie. (discrimineren + anders behandelen op basis van ras is dan ook pertinent racisme)

Zie het probleem ook niet hebben toch een dubbel paspoort. De meeste zien hun opgroeiland nl of belgië niet eens als hun thuis land. In feite verleen je ze een dienst met terug sturen.

Jij kan toch niet weten of die gozer een dubbel paspoort heeft (niet alle allochtonen hebben immers een dubbele nationaliteit).
Dat de meeste allochtonen zich niet als Belg of Nederlander zien is idd een probleem, maar wettelijk gezien zijn ze WEL belgen en nederlanders. Zowel de allochtonen als de autochtonen moeten aanvaarden dat allochtonen gewoon belgen/nederlander zijn.
 
Laatst bewerkt:
Neen, want als jij bepaalde mensen wilt laten uitburgeren en anderen niet, dan maak je onderscheidt tussen 2 bevolkingsgroepen en dat is dan discriminatie en danwel een onnodige discriminatie. (discrimineren + anders behandelen op basis van ras is dan ook pertinent racisme)

neen, dat onderscheidt zijn ze dan zelf verantwoordelijk voor.
als ze zich niet gedragen onderscheidden ze zich zelf van de groep die zich wel gedraagt. daar dient dan ook naar gehandeld te worden.

als ze hier komen, prima, maar dan moeten ze maar genoegen nemen met het feit dat ze zich dienen te gedragen. discriminatie is dat niet, en vind je van wel(jij vast wel) dan is het zeker geen onnodige discriminatie.

of we kunnen natuurlijk ook de goede mensen, die wel bijdragen aan de samenleving, samen ermee terugsturen. maken we immers geen onderscheidt tussen de goede en slechte groep en dus geen racisme!

ow wacht.....:rolleyes:
 
Het heeft niks met gedrag te maken, want je zegt zelf: als een belg zich misdraagt, dan is ie nog steeds gewoon ingeburgerd.

Again, die gozer is niet 'naar hier gekomen', hij is hier geboren, als een belg. Niet veel anders dan jij, u broers en u zussen.

kzou zeggen, probeer effe eens 5 min na te denken voor je iets gaat neertypen
 
Het heeft niks met gedrag te maken, want je zegt zelf: als een belg zich misdraagt, dan is ie nog steeds gewoon ingeburgerd.

Again, die gozer is niet 'naar hier gekomen', hij is hier geboren, als een belg. Niet veel anders dan jij, u broers en u zussen.

kzou zeggen, probeer effe eens 5 min na te denken voor je iets gaat neertypen


het ging mij over allochtone mensen die hier eventueel gaan lopen kloten. niet om deze lowlife die hier geboren is.

het word inderdaad lastig een nederlander of belg, van wat voor afkomst dan ook, terug te sturen naar zijn "eigen" land.

"kzou" zeggen denk eens 5 min na voor je inspringt en zelf aannames maakt voor je iets gaat "neertypen", slimpie.
 
Laatst bewerkt:
Kzou nu zeggen om je definities eens na te checken :roflol:

En ik denk dat ik mijn punt ook gemaakt heb. Ik dank u ook voor de participatie aan de discussie. Live love laugh <3

Succes met je fitnessgoals and don't forget to take a multi.
 
het ging mij over allochtone mensen die hier eventueel gaan lopen kloten. niet om deze lowlife die hier geboren is, die is gewoon autochtoon(helaas).

het word inderdaad lastig een nederlander of belg, van wat voor afkomst dan ook, terug te sturen naar zijn "eigen" land.

"kzou" zeggen denk eens 5 min na voor je inspringt en zelf aannames maakt voor je iets gaat "neertypen", slimpie.


De definitie van een allochtoon is iemand van wie in ieder geval 1 van de ouders in het buitenland is geboren. Koninging Beatrix is bijvoorbeeld ook een allochtoon.
 
Kzou nu zeggen om je definities eens na te checken :roflol:

En ik denk dat ik mijn punt ook gemaakt heb. Ik dank u ook voor de participatie aan de discussie. Live love laugh <3

Succes met je fitnessgoals and don't forget to take a multi.

lastig om te begrijpen, dat ik doelde op de situatie van een 1e generatie allochtoon. sorry had ik moeten vermelden, kan niet aannemen dat luitjes als jou, die halverweg inspringen, dat meteen zien.
ook al had ik eerder ergens duidelijk vermeld dat ik al het onderscheid maakte van mensen die hier wel en niet geboren zijn, was je denk even over geslagen voor het gemak.

en neem lekker zelf die multi, je hebt het harder nodig.

edit, ik zie dat ik inderdaad autochtoon had geschreven inde vorige post, foutje. maar ik had het dan ook al helemaal niet meer over de stituatie uit de start van het topic.

---------- Post toegevoegd Sat 29 Oct 2011 om 14:18 ----------

[/COLOR]
De definitie van een allochtoon is iemand van wie in ieder geval 1 van de ouders in het buitenland is geboren. Koninging Beatrix is bijvoorbeeld ook een allochtoon.

i know that, ach in ieder geval breng je het netjes;)
 
Laatst bewerkt:
Potverdomme, waarom valt het me op dat de meeste inbrekers van die kleine k*t Marokaantjes zijn? Ik ken er een paar die hoog opgeleid en relaxed zijn. Prima kerels, maar tegenwoordig komt het heel vaak voor. Wat helemaal klote is dat nu elke buitenlander als kwaadaardig word gezien en dat vind ik zeer TELEURSTELLEND. :o




HO, het is weer de Telegraaf he:

Driss E.H. reageerde onthutst toen hij het nieuws vernam dat zijn 17-jarige zoon was omgekomen bij een steekpartij in Borgerhout. Even werd er gevreesd voor een escalatie van geweld in Oud Borgerhout, maar het bleef rustig.

Wat er precies met zijn zoon is gebeurd, wist Driss E.H. gisteravond nog niet. Het enige wat vaststaat, is dat de jongen dood is. “Ik ben er kapot van”, reageerde Driss. “Ik weet niet wat daar is gebeurd of waarom mijn zoon daar was. Ik weet alleen dat ik mijn zoon kwijt ben. Hij was een jongen met een goed hart. Hij had altijd een lach op zijn gezicht.”

Volgens mensen die I.E.H. kenden, was hij een goedlachse en vrolijke jongen. Op crimineel vlak was hij wel niet aan zijn proefstuk toe. Hij zou bij de politie al gekend zijn voor verscheidene soortgelijke feiten.

Rustig in oud Borgerhout
Na de dood van de 17-jarige overvaller gistermiddag, bleef het rustig in oud Borgerhout. Mede dankzij enkele oudere allochtonen.

Incidenten, van welke aard dan ook, kunnen in oud Borgerhout leiden tot relletjes en vandalisme. Daarvan zijn voorbeelden geweest in het verleden. Maar dit keer bleef het gelukkig rustig. “Er zijn altijd jongeren die een aanleiding zoeken om amok te maken. Zelfs als het om een drama gaat zoals zondagmiddag. Maar het aantal mensen binnen de allochtone gemeenschap dat jongeren probeert te sussen of hun gedrag corrigeert wordt steeds groter”, zegt Karim Bachar.

Bachar is gemeenteraadslid voor de sp.a in Antwerpen, maar vooral bekend van het zaalvoetbal. Hij was ook onverwachts getuige van de pogingen om het slachtoffer nog te reanimeren.

Zie het verschil. LMFAO.
 
Laatst bewerkt:
Tja Telegraaf...
 
ik vind het wel goede daad van die opa omdat het al 5e keer is wel balen voor die marokaan als het toevallig zijn eerste inbraak was, gelijk zn laatste. zal zn opdrachtgever niet blij mee geweest zijn.
 
in deze zin heb je gelijk, ik dacht een paar leestekens te hebben gezien die je zin in een ander verband hebben gezet. stom van me, true.

de vorige posts is dit overigens niet het geval.



de rest is niet in strijd met mn post, het haalde een ander punt aan dat je zelf probeerde te maken.

mooie flapdrol ben jij verder. leuke kleurtjes ook;)

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 22:14 ----------



buiten afghanistan om, wat natuurlijk waardeloos is, zorgt de dienstplicht ervoor een hoop van dergelijke sjonnies vaak toch nog wel eens in positieve zin veranderen. daarmee veranderd ook de waarde voor de maatschappij van hen.


Een flapdrol, wat is dat?

---------- Post toegevoegd Sat 29 Oct 2011 om 20:14 ----------

Zie het probleem ook niet hebben toch een dubbel paspoort. De meeste zien hun opgroeiland nl of belgië niet eens als hun thuis land. In feite verleen je ze een dienst met terug sturen.

Veel Nederlanders van Marokkaanse origine hebben een dubbele nationaliteit ,niet omdat ze dat willen, maar omdat Marokko van oordeel is dat je je nationaliteit niet kan verliezen.
En als je zeggen dat velen België niet als hun thuisland zien, dan kan ik je gerust zeggen dat je je daar in vergist. De huidige generatie, jonger dan 30 gaat 2 a 3 weken op vakantie naar Marokko, de familie gaan bezoeken maar houden het daarna voor bekeken. Dit omdat ze zich daar ook toerist voelen.
 
neen, dat onderscheidt zijn ze dan zelf verantwoordelijk voor.
als ze zich niet gedragen onderscheidden ze zich zelf van de groep die zich wel gedraagt. daar dient dan ook naar gehandeld te worden.

als ze hier komen, prima, maar dan moeten ze maar genoegen nemen met het feit dat ze zich dienen te gedragen. discriminatie is dat niet, en vind je van wel(jij vast wel) dan is het zeker geen onnodige discriminatie.

of we kunnen natuurlijk ook de goede mensen, die wel bijdragen aan de samenleving, samen ermee terugsturen. maken we immers geen onderscheidt tussen de goede en slechte groep en dus geen racisme!

ow wacht.....:rolleyes:

"... als ze hier komen..."

MAn, de meesten zijn hier geboren en getogen, net als hun ouders en zelf al grootouders.

Ik wil niet persoonlijk worden en net zoals jij deed, me gratuit beledigen, maar ik neig te denken dat je posts hier stinken naar verdoken racisme.

---------- Post toegevoegd Sat 29 Oct 2011 om 20:29 ----------

Voor mij is het duidelijk; éénieder die in iemands huis binnenbreekt moet niet gaan klagen als hij zwaar aangepakt wordt.
Wie in mijn huis komt, gaat niet meer vertikaal naar buiten, ongeacht zijn achtergrond, etniciteit, origine, geloof, bla bla bla.

WAt betreft al de racistische opmerkingen in deze topic. Ik denk dat het tijd wordt dat sommige mensen eens een boek lezen of zo want er wordt hier ongelooflijk veralgemeend.
In elke samenleving heb je criminaliteit, ongeacht haar samenstelling. De criminaliteit van de lagere klassen is de criminaliteit die het meest zichtbaar is en dus het meest op tv komt. IN de lagere klassen zijn de allochtonen sterker vertegenwoordigt. Ze zullen dus ook vaker voorkomen in de statistieken. Ik heb veel vrienden die hun origines hebben in de maghreblanden. Er is er geen enkele die crimineel bij, en ik heb het toch wel over een 60 tal vrienden.
Dat komt omdat die jongens een vader hadden die ging werken en voor centen zorgden; ****, ze waren rijker dan mij (ik was een arme luis). Sommigen hebben gestudeerd en hebben nu een mooie kantoorbaan, anderen zijn aan de slag als arbeider. Allen hebben ze geen financiële problemen en dus geen nood aan het plegen van criminaliteit;
 
Als je kijkt naar Barbellman's postgeschiedenis, dan is er meer dan genoeg evidentie dat hij een verdoken racist is.
 
Los van het wel of niet crimineel zijn is een groot percentage Marokkaanse jongens tuig. Als ik last heb van anderen, bijvoorbeeld in het openbaar vervoer, gaat het negen van de tien keer om Marokkaantjes. Als er vrouwen worden lastiggevallen dan is dat meestal ook door de mocro's.

De cultuurverschillen tussen Rif-bewoners en westerse autochtonen zijn gewoon te groot om in een paar decennia te overbruggen, als dat al uberhaupt ooit gebeurd.
 
Los van het wel of niet crimineel zijn is een groot percentage Marokkaanse jongens tuig. Als ik last heb van anderen, bijvoorbeeld in het openbaar vervoer, gaat het negen van de tien keer om Marokkaantjes. Als er vrouwen worden lastiggevallen dan is dat meestal ook door de mocro's.

De cultuurverschillen tussen Rif-bewoners en westerse autochtonen zijn gewoon te groot om in een paar decennia te overbruggen, als dat al uberhaupt ooit gebeurd.

IN je eerste zin heb je het over "Marokkaanse tuig", en daarna over Rif-bewoners. Dus de niet Rif-MArokkanen zijn dan wel goed of zo? En nogmaals, de Westerse autochtone crimineel pleegt een ander soort criminaliteit die je minder ZIET, maar dat maakt het niet minder schadelijk voor de maatschappij.
Natuurlijk moet je fel reageren op k*t-arrogant gedrag, maar dat moet je doen ongeacht wie het doet. Of het nu een Nederlander is die stoer wil doen, of een Nederlander met Italiaanse, Turkse,... roots.
 
Los van het wel of niet crimineel zijn is een groot percentage Marokkaanse jongens tuig. Als ik last heb van anderen, bijvoorbeeld in het openbaar vervoer, gaat het negen van de tien keer om Marokkaantjes. Als er vrouwen worden lastiggevallen dan is dat meestal ook door de mocro's.

De cultuurverschillen tussen Rif-bewoners en westerse autochtonen zijn gewoon te groot om in een paar decennia te overbruggen, als dat al uberhaupt ooit gebeurd.

epic fail, gefeliciteerd.
alsof de berbers uit marokko de gehele marokkaanse bevolking vertegenwoordigen:roflol:
 
Back
Naar boven