AndroidHealthClinic

Nieuws Bejaarden betalen voor ommetje

seriousmass

Advanced Bodybuilder
Waardering
58
Bejaarden moeten betalen voor ommetje
GRONINGEN - Bewoners van de tien verpleeghuizen van ZINN, met vestigingen in Groningen, Hoogezand en Haren, moeten voortaan betalen voor een blokje om. Als de bewoners samen met een van de medewerkers een ommetje willen maken kost ze dat 15 euro. Dat meldde directeur Wil Koopmans van ZINN dinsdag.

Ook voor een uitgebreide douchebeurt of een uurtje zwemmen moeten de bewoners in de buidel tasten. Douchen kost 21 euro en voor zwemmen moeten ze 42 euro op tafel leggen.
Volgens de directeur heeft ZINN zelf geen geld voor deze extraatjes, zoals ze het noemt. De extra's worden verzorgd door de medewerkers van ZINN, die daarvoor extra uren kunnen declareren.
Koopmans vindt niet dat de maatregel te ver gaat en ten koste gaat van minder bedeelde bewoners. „Sommige mensen gaan toch ook vaker op vakantie dan anderen?“

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6891700/__Bejaarden_betalen_voor_ommetje__.html?p=1,1

Echt triest.. en dan te bedenken dat criminele allochtonen reisjes krijgen, gedetineerde allerlei voorzieningen hebben, er miljarden naar ontwikkelingshulp en euro gaat en de oude laten rotten. Walgelijk

Dat ze hier maar eens geld voor vrij maken, voor de goede burger.

Als die criminele jongeren nou eens de oudjes uit lieten, heb je het probleem gelijk opgelost :D

„Sommige mensen gaan toch ook vaker op vakantie dan anderen?“

Douchen is ook hetzelfde als op vakantie gaan inderdaad. Wat een debiel. :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
„Sommige mensen gaan toch ook vaker op vakantie dan anderen?“

Douchen is ook hetzelfde als op vakantie gaan inderdaad. Wat een debiel. :roflol:

Idd.. achterlijk. Gelukkig wilt Wilders hier verandering in brengen. GL oa ziet liever miljarden naar ontwikkelingsorganisaties, die moeten zich kapotschamen..

Idd.. achterlijk. Gelukkig wilt Wilders hier verandering in brengen. GL oa ziet liever miljarden naar ontwikkelingsorganisaties, die moeten zich kapotschamen..

Ja, groenlinks wil ik ook investeren in windmolens en dat soort briljante zaken. Die dingen kosten meer dan ze opbrengen.

Groenlinks is natuurlijk een grap. Met die feministische snol aan het roer. :roflol:

Groenlinks is natuurlijk een grap. Met die feministische snol aan het roer. :roflol:

Ja ik heb ellenlange discussies mogen voeren met iemand die zeer dicht bij me staat en een echte die-hard GLer is (dus echt flyeren, meegedaan voor lokale verkiezingen etc..). Daar zit je dan met iemand die gepromoveerd is en hoogleraar is geweest zit te kakelen dat kernenergie LEVENSGEVAARLIJK is en dat er een vleestaks moet komen (als die er komt importeren de supermarkten simpelweg goedkoper (SLECHTER) vlees om de prijzen te handhaven). :rolleyes: Heerlijk die discussies

Ja ik heb ellenlange discussies mogen voeren met iemand die zeer dicht bij me staat en een echte die-hard GLer is (dus echt flyeren, meegedaan voor lokale verkiezingen etc..). Daar zit je dan met iemand die gepromoveerd is en hoogleraar is geweest zit te kakelen dat kernenergie LEVENSGEVAARLIJK is en dat er een vleestaks moet komen (als die er komt importeren de supermarkten simpelweg goedkoper (SLECHTER) vlees om de prijzen te handhaven). :rolleyes: Heerlijk die discussies

Ja idd en die willen dat we allemaal in kleine electro autotjes rijden met 0,0 uitstoot en iedereen met een normale wagen moet BOETEN, vieze vervuilers!! :o

Ja idd en die willen dat we allemaal in kleine electro autotjes rijden met 0,0 uitstoot en iedereen met een normale wagen moet BOETEN, vieze vervuilers!! :o

haha isnogood en bascross waren nou juist zo goed bezig met het demoniseren van GL, met aardige argumenten.
Komt deze halve gare met een combobreaker van jewelste. Natuurlijk moet degene die vervuilt ook betalen. Net zoals jij er voorstander van bent dat als je iets vernielt je het ook zelf moet betalen.

onmogelijk zoiets.. zijn dat niet basisrechten ofzo?

onmogelijk zoiets.. zijn dat niet basisrechten ofzo?

Er bestaan geen basisrechten.
Overigens is dit wat mij betreft niet echt nieuws. Zie het zelf al langere tijd gebeuren, ook bijvoorbeeld dat verstandelijk gehandicapten een flinke eigen bijdrage moeten gaan betalen voor goede zorg.

Dat dit plaatsvindt is natuurlijk het gevolg van een uiterst links beleid! Want marktwerking in de zorg is iets dat volledig past in een links regeringsbeleid. Helemaal SP & GL dit enzo.

Potverdomme nog aan toe. [Link niet meer beschikbaar]

Overigens: dit IS heel goed op te lossen door het Nederlandse volk. Ga vrijwilligerswerk doen. Of accepteer een enorme AWBZ bijdrage. Dit is een aspect van onze maatschappij dat onmogelijk door Den Haag alleen kan worden opgelost.

Ik word ZOOOO moe van dit gejank vanaf de zijlijn. Godverdegodver.

:roflol: potverdomme.

potverdomme. :fuu:

Dat dit plaatsvindt is natuurlijk het gevolg van een uiterst links beleid! Want marktwerking in de zorg is iets dat volledig past in een links regeringsbeleid. Helemaal SP & GL dit enzo.

Potverdomme nog aan toe. [Link niet meer beschikbaar]

Overigens: dit IS heel goed op te lossen door het Nederlandse volk. Ga vrijwilligerswerk doen. Of accepteer een enorme AWBZ bijdrage. Dit is een aspect van onze maatschappij dat onmogelijk door Den Haag alleen kan worden opgelost.

Ik word ZOOOO moe van dit gejank vanaf de zijlijn. Godverdegodver.

Waarom niet op ontwikkelingshulp bezuinigen en gedetineerde en dat aan de ouderen geven?

---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

haha isnogood en bascross waren nou juist zo goed bezig met het demoniseren van GL, met aardige argumenten.
Komt deze halve gare met een combobreaker van jewelste. Natuurlijk moet degene die vervuilt ook betalen. Net zoals jij er voorstander van bent dat als je iets vernielt je het ook zelf moet betalen.

Goede vergelijking. Als ik een normale auto rij die volgens linkse een vervuiler is, dan doe ik dat met opzet om het milleu te vervuilen!! Precies hetzelfde als tuig een bushokje sloop inderdaad.

Waarom niet op ontwikkelingshulp bezuinigen en gedetineerde en dat aan de ouderen geven?

---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

Goede vergelijking. Als ik een normale auto rij die volgens linkse een vervuiler is, dan doe ik dat met opzet om het milleu te vervuilen!! Precies hetzelfde als tuig een bushokje sloop inderdaad.

Je weet toch dat die auto vervuilend is. Dan moet je er ook voor op durven draaien.

Je weet toch dat die auto vervuilend is. Dan moet je er ook voor op durven draaien.

Nee, al die chinezen vervuilen de wereld pas, soort van die paar miljoen auto's die hier rijden maken een verschil. Ik blijf gewoon brommer rijden en later auto en ben ervoor nooit er meer voor te betalen. De benzine is al veel te door door de accijnzen en btw.

Nee, al die chinezen vervuilen de wereld pas, soort van die paar miljoen auto's die hier rijden maken een verschil. Ik blijf gewoon brommer rijden en later auto en ben ervoor nooit er meer voor te betalen. De benzine is al veel te door door de accijnzen en btw.

In China hakken ze ook je hand af als je iets gestolen hebt. Mag je geen eigen mening hebben en wordt je geliquideerd indien je je uitspreekt tegend e regering.
Verder nog zinnige opmerkingen?

Terug
Naar boven