AndroidHealthClinic

Beker van België: 2009-2010

Peiling Peiling Wie wint de Beker van België?

• Totaal stemmers
    7
  • Peiling gesloten .
Club, dankzij Adrie.

sucken allemaal maar nog liefst de kakkers van Mechelen dan

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag zijn de terugwedstrijden van de kwartfinales gespeeld. Dit zijn de ploegen die doorgaan:

Cercle Brugge
YR KV Mechelen
Roeselare
AA Gent

Ik ga voor KV of Gent. Met een lichte voorkeur voor Gent.

• Topic Starter Topic Starter
Wel, ik hoop op een gunstige loting voor Cercle (echte Bruggelingen supporteren voor de ploeg van 't stad = Cercle). Ik hoop dat we Roeselare loten en dat we eerst uit moeten spelen. Stel, we winnen die uitmatch kunnen we die voorsprong makkelijk(er) verdedigen thuis. Dan ligt de weg naar de finale volledig open.

Een finale tegen Gent zie ik wel zitten. De finale halen zou al een overwinning op zich zijn, alles wat er bij komt is bonus, al zal ik op de dag van de finale wel anders praten :D

Gent ftw.

ik zag gisteren man u / man city dan in plaats van westerlo/ kv mechelen :laugh:

Een drama die Belgische cup. Beetje kick en rush voetbal en wachten tot de verdediging de bal zo inlevert bij de aanvallers van de tegenpartij. Gister heb ik nog ff Club tegen Gent en Roeselare tegen toekoe poekie gezien. Met Ryan Donk in de basis bij club, wat een drama die man. Voorzover ik kan oordelen speelde Gent nog normaal voetbal met in het bijzonder El Ganassy ofzo. Goeie dribbel en techniek alleen hij was wat ongelukkig met afmaken.

Terug
Naar boven