Heb sinds kort 2de bijbaantje, gezien ik het ene baantje niet leuk genoeg vindt om meer uren te draaien. Maar mijn ouders zeggen dat er eventueel belasting over betaald wordt. Heb het bij de baas gevraagt en die wist me niet te vertellen wat ik zal verdienen en hoe dat geregelt is en ik maar moest wachten tot me eerste loon strookje. Nu zal ik die ook binnen nu en week denk binnen krijgen. Maar ik wil wel weten wat ik ongeveer kan verwachten?
Moet er belasting betaalt worden over mijn maandloon bij 2de baantje? De ene die ik al had verdien ik circa 150 euro per maand en de 2de 150-200 per maand?
Heb ook gelezen over loonheffingkorting bij 1 bijbaantje kunt doen? Bij de supermarkt, eerste bijbaan betaal ik dus zowiezo geen belasting over zover ik weet?
Moet er belasting betaalt worden over mijn maandloon bij 2de baantje? De ene die ik al had verdien ik circa 150 euro per maand en de 2de 150-200 per maand?
Heb ook gelezen over loonheffingkorting bij 1 bijbaantje kunt doen? Bij de supermarkt, eerste bijbaan betaal ik dus zowiezo geen belasting over zover ik weet?

Veel werken heeft toch geen effect op studiefinancering?