AndroidHealthClinic

belemmering?

Anoniem1983

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
11
`hallo allemaal

ik lees vaak op dit forum dat het gebruik van a.s je natuurlijke groei belemmert.
nou was mijn vraag eigenlijk of je na dat je a.s hebt gebruik dan ook minder reageert op voedingssuplementen zoals bv. creatine

Creatine helpt alleen maar de groei, ongeacht natuurlijk of met AS.

Nu moet je bij jezelf nagaan, waarom belemmerd as de natuurlijke groei?
Antwoord: Omdat het je eigen testosteron aanmaak niet ten goede koment.

Dus het is niet zo dat creatine opeens minder gaat werken, maar omdat je minder testosteron hebt en omdat je dichter tegen je natuurlijke max ( of eroverheen ) aanzit zal je dus niet opeens door creatine weer gaan groeien.

Dus nee je reageert er niet minder op, maar omdat hormonen een groot deel van de groei bepalen lijkt dit wel zo.

Ik kuur om massa te winnen en buiten het kuren om eten,trainen en slapen om massa te behouden. Mijn intenties zijn niet om naast het kuren nog wat kilo's te pakken aangezien dat n keer zo moeilijk is omdat je door as gebruik over je natuurlijke grens zit.

Datzelfde geldt voor supps...deze gebruik ik naast het kuren ook puur om zoveel mogelijk gewonnen massa te behouden, en ze ondersteunen natuurlijk altijd.

Direct na het kuren gaat bij mij de creatine erin voor een week of 6-8 (cell-tech).Ik reageer hier erg goed op en hou zo m'n toegenome gewicht en kracht een tijd lang nog op peil.

Leviathan zei:
Ik kuur om massa te winnen en buiten het kuren om eten,trainen en slapen om massa te behouden. Mijn intenties zijn niet om naast het kuren nog wat kilo's te pakken aangezien dat n keer zo moeilijk is omdat je door as gebruik over je natuurlijke grens zit.

Datzelfde geldt voor supps...deze gebruik ik naast het kuren ook puur om zoveel mogelijk gewonnen massa te behouden, en ze ondersteunen natuurlijk altijd.

Pietsewietse beetje foute instelling bro :o

Neem aan dat je gewoon keihard traint voor massa maar (bijna) niets meer pakt. Als je echt zou trainen met de intentie alleen te onderhouden zou je daar waarschijnlijk niet in slagen ?

Zo bedoelt ie het waarschijnlijk niet. Maar iedereen die kuurt doet dat om meer winst te pakken in massa en/of kracht. Buiten het kuren om wordt het gewoon steeds moeilijker om winst bij te boeken op de "naturel" manier. Hij zegt niet dat dat niet meer mogelijk is, maar de gains zijn, in vergelijking met AS, stukken minder...Maar goede ondersteuning blijven sups wel.

Roy zei:
Zo bedoelt ie het waarschijnlijk niet. Maar iedereen die kuurt doet dat om meer winst te pakken in massa en/of kracht. Buiten het kuren om wordt het gewoon steeds moeilijker om winst bij te boeken op de "naturel" manier. Hij zegt niet dat dat niet meer mogelijk is, maar de gains zijn, in vergelijking met AS, stukken minder...Maar goede ondersteuning blijven sups wel.

thumbs:

Idd...dat bedoelde ik.Ik train het hele jaar hard maar tussen het kuren door pak je gewoon niet veel meer, dus dat zie ik als 'onderhoud'. Het zal lijken of je tussen het kuren door niets meer gained maar das hoofdzakelijk omdat die 1 of 2 kilo (schoon) naturel op jaarbasis niet meer opvalt.

Terug
Naar boven