Fitness Seller

Belgie in ban van rasicme

Hoe haal je het ook in je hoofd om zomaar onschuldige mensen neer te knallen vooral weerloze kinderen. Volgens mij moet je dan méér dan alleen racistisch zijn, vooral erg gestoord in de bovenkamer.

Vind de link met Vlaams Belang (zijn tante) nu wel beetje belachelijk, het is niet omdat je VB'er bent dat je mensen gaat neerknallen. Dit is gewoon een zieke persoon die hulp nodig heeft.

• Topic Starter Topic Starter
..er lopen blijkbaar wel genoeg gestoorde extreem rechtse rond net zoals extreme islamieten.

Is terug bewijs dat het niet persé "wij" "zij" zijn, maar gewoon normaal en "niet normaal".

grtz

Mensen die dit nog steeds blaimen op extreem rechts of terroristen met islam zijn gewoonweg simpel
Er is gewoon iets goed mis in hun koppie
Islam of extreemrechts is alleen een cover up

Rascisme bestaat al duizenden jaren en ban je echt niet weg door een stille tocht te houden. Wen d'r maar aan dat het er voor altijd zal blijven en dat het niet lang meer gaat duren voordat het echt uit de hand gaat lopen.

Je doet er toch niks meer aan :(

Ik walg gewoon van de verrechtsing van onze samenleving.

ben ik blij dat ik in het oosten van nederland woon, ik zie hier maar 1 x per 2 weken een politie, zo goed als nooit wat aan de hand hier.

ik eet alleen het witte gedeelte op van Duo Pennotti

spiertje16 zei:
Mensen die dit nog steeds blaimen op extreem rechts of terroristen met islam zijn gewoonweg simpel
Er is gewoon iets goed mis in hun koppie
Islam of extreemrechts is alleen een cover up

Precies. Had deze jongen het niet gedaan met extreem rechtse motieven dan had ie wel een keer iemand neergeknald omdat ie een Club Brugge sjaaltje droeg of dat iemand te lang naar zijn vriendin keek. Als je zo ziek in je hoofd bent dat je onschuldige mensen gaat neerknallen dan komt dat er hoe dan ook wel een keer uit.

Terug
Naar boven