XXL Nutrition

Belgische domeinnaam

Stancke

Ripped Bodybuilder
10 media-items
Waardering
2
Niet zo zeer een probleem, wel iets waar ik niet aan uit geraak

Ik ken niets, nada van site's ontwerpen maar ik zou toch graag de blog overbrengen naar een 'vaste' domeinnaam.
Hoe begin ik eraan?
Kan ik de blog 'exporteren' en dan ergens op een hosting 'uploaden' zonder moeilijke manoeuvres te maken? Ben van plan om de blog verder te zetten onder 'Wordpress 2.0'. Kan dit gemakkelijk? Heb reeds de site al eens doornomen en blijkbaar moet je daar o.a met iets van MySQL gaan werken ofzo.
Welke stappen moet ik doornemen om hem toch min of meer bekend te maken op het internet? Geraak niet uit aan al die Googleprogramma's... Van Google.be/addurl heb ik al weet enzo maar je weet nooit dat er nog handige dingen zijn

Nu, die hosting éh! Het is een simpele blog waar ik toch regelmatig filmpjes, foto's, downloads aan bod wil laten komen. Heb al de raad gehad om gewoon een domeinnaam aan te kopen, omdat het maar een blog is maar zal ik dan niet opeens in 'ruimtenood' zitten? Kan ik dan die ruimte niet uitbreiden? Voor een simpele domeinnaam aan te kopen heb ik volgende tip gehad:

HostYou BVBA » Web Hosting en Domeinregistratie

Ik heb daar keuze uit 2 'paketten', nl.:
€ 4.83 /jaar en € 12.10 /jaar (kan niet linken ernaar)

Welke zijn de verschillen? Wat is noodzakelijk? Is hosting hier noodzakelijk voor 'mijn blog'?

Veel vragen dus, alvast bedankt bij reacties!

vr die prijzen heb je geen webruimte maar gewoon domeinnaam denk ik.

Je hebt nodig:

- domainnaam
- webspace met MySQL
- eventueel email accounts of email aliases

Terug
Naar boven