AndroidHealthClinic

Belgische gevangenis in Marokka

GroteT

Dutch Bodybuilder
Waardering
46
Lengte
1m50
Massa
102kg
Vetpercentage
2%
Bart De Wever (N-VA) pleit voor de bouw van een Belgische gevangenis in Marokko. Dat heeft de burgemeester van Antwerpen gezegd in een interview met het weekblad Humo.
"Mocht ik minister van Justitie zijn geweest, ik had al lang geprobeerd om een gevangenis te bouwen in Marokko", aldus De Wever. "Er zitten bijna 1.200 Marokkanen achter de tralies in België. Met die mensen alleen al kan je een volledige gevangenis vullen."

Een andere optie is de bouw van een centrum voor illegale criminelen, stelt de N-VA'er, een piste die ook zijn voorganger Patrick Janssens (sp.a) genegen was. "Je kan niet blijven dweilen met de kraan open", verdedigt De Wever zijn voorstellen. "Opnieuw een verdrag ondertekenen en dan vaststellen dat hooguit vijftien mensen hun straf uitzitten in Marokko? Zo komen we er niet."

Dat Marokko niet staat te springen om de Marokkaanse gevangenen in ons land terug te nemen, begrijpt De Wever. De bouw van een gevangenis in Marokko ziet hij dan ook als een investering. "Het betekent tewerkstelling. Dié kant moeten we opgaan. We moeten iets bouwen waar ook Marokko belang bij heeft", klinkt het.

Creatief idee waar ik wel achtersta! Het is lang geweten dat die overeenkomsten om marrokaanse gevangen in marroko hun straf te laten uitzitten NIET werkt.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...24/Bouw-Belgische-gevangenis-in-Marokko.dhtml

Waarom zou de belastingbetaler daarvoor moeten opdraaien? Dat soort volk zou je gewoon over de grens moeten stampen.

gewoon enkeltje retour en weg met dat tuig :o

Ah, we hebben al 1,5 dag geen mocro bashing topic gehad. IN!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gewoon neersteken die handel

Zoiets moet natuurlijk weer van niemand minder dan meneer De Wever komen. Maakt zich weer eens belachelijk en toont hoe onbekwaam & infantiel hij is.

ik zeg doen?

Waarom zouden wij ginder een luxegevangenis gaan bouwen? Stuur gewoon alles wat hier illegaal is terug naar hun eigen land om daar straffen uit te zitten.
Die criminelen krijgen hier eten, tv, onderdak en ga zo maar verder, de gevangenis hier is de zevende hemel vergeleken met ginderachter en nu willen ze daar ook zo een wellnesscentrum gaan bouwen, ook weeral met ons geld uiteraard..

Laatst bewerkt:

Ikzeg ook doen, goedkoper dan die hier houden uiteindelijk. Ik zie ook wel liever gewoon opt vliegtuig zetten en ze daar in de bak laten rotten. Warom leveren we de foad ni uit ? Usa stuurt dominicanen ook gewoon terug naar hier ( woon in dom rep) ookal hebben ze papieren van daar. Na veroordeling moeten ze je niet meer en wordt je alsnog uitgewezen. Verhoogt de criminaliteit hier wel :) eenmalig vliegtuig ticket is goedkoper dan 5 jaar kost en inwoon he

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zouden wij ginder een luxegevangenis gaan bouwen? Stuur gewoon alles wat hier illegaal is terug naar hun eigen land om daar straffen uit te zitten.
Die criminelen krijgen hier eten, tv, onderdak en ga zo maar verder, de gevangenis hier is de zevende hemel vergeleken met ginderachter en nu willen ze daar ook zo een wellnesscentrum gaan bouwen, ook weeral met ons geld uiteraard..

Er is momenteel een verdrag die dit zou moeten waarmaken, maar zoals het artikel zegt word dit verdrag in de praktijk niet nageleefd.

Explain? Afbreken is makkelijk.. Wat is jouw oplossing?

Een centrum voor illegalen: ok, maar een Belgische gevangenis in Marokka slaat weer nergens op imo, waar haalt ie het, alsof dat er ooit van zal komen.

---------- Post toegevoegd 25 September 2013 om 11:52 ----------

negeren, Corleoné basht alles wat voor de meerderheid van de bevolking de norm is

Kan er ook niks aan doen dat mijn smaak zo sterk afwijkt van die van de massa.

• Topic Starter Topic Starter
Een centrum voor illegalen: ok, maar een Belgische gevangenis in Marokka slaat weer nergens op imo, waar haalt ie het, alsof dat er ooit van zal komen.
.

Wat heeft een centrum voor illegalen nu te maken met dit probleem?
Probleem is dat de gevangenis overvol zitten en dat er groot % marrokanen zorgt voor die overbevolking. Dus moet je een oplossing zien te vinden.. Bart de Wever z'n oplossing lijkt me niet slecht omdat het voor werkgelegenheid zorgt + er is volgens mij meer afschrik om in marroko in jail te vertoeven dan hier in Belgie.

Laatst bewerkt:
Kan er ook niks aan doen dat mijn smaak zo sterk afwijkt van die van de massa.

120077544_-com-too-screwed-up-magnet-by-john-callahan-35x25-home-.jpg
:D

waar ligt MarokkA trouwens?

Terug
Naar boven