AndroidHealthClinic

belt

cedricske

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
hallo

ik zou graag een belt kopen, zodat ik echt veilig kan deadliften, ook als ik nogal zwaar ga.

nu, ik zou het liefst zo goedkoop mogelijk houden, met (liefst) zo weinig mogelijk verzendingskosten naar België. natuurlijk is het wel belangrijk dat hij een zeer goede bescherming geeft, dus moet het toch van een goede kwaliteit zijn.

enig advies? wel een site die ik kan vertrouwen natuurlijk, ben al 2 keer verkeerd uitgekomen bij via sites die ik niet ken te bestellen...

sportfood

en een belt gaat je niet helpen als je een k*t uitvoering hebt, dan blijft het net zo link.

• Topic Starter Topic Starter
Fitness seller is betrouwbaar !
Als je een belt wil kopen koop dan een dipping belt,daar ben je iets mee ;)!
Ik heb deze net besteld ;
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p329_Barbarian-Dipping-Belt.html
Een gewichthefriem oogt wel stoer,maar er is meer tégen te zeggen dan voor.
Bedoeling van een belt is toch steun geven aan je rug ?
Pak dan wat minder gewicht...
De essentie van deadlift is toch je rug te trainen,als je een belt nodig hebt maak je die lui.

Een gewichthefriem oogt wel stoer,maar er is meer tégen te zeggen dan voor.
Wat dan?

---------- Toegevoegd om 23:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:57 ----------

Hij is niet overal even breed...
En net aan de buik smaller, als hij overal even breed is, is dat beter.
Het dient toch om je buik tegen uit te zetten, en zo geeft je belt steun aan je rug, als hij vooraan kleiner is, kan je er een minder groot stuk van je buik tegen uitzetten, dus minder ondersteuning.

dus een belt is niet goed?
of is dit een onterechte opmerking? :(

welke belt raden jullie dan aan?

ik vond

http://www.rumblestore.nl/?product=328

is dat goed? wel wat duur:( misschien wat goedkopers?

Kan, is goede riem afhankelijk van doel.
Kan, is goede riem afhankelijk van doel.
Hij is niet overal even breed...
En net aan de buik smaller, als hij overal even breed is, is dat beter.
Precies.
Een goede is overal even breed. De belts die van voren minder breed zijn dan van achteren zijn door mensen bedacht die geen verstand hebben van de werking van de riem.
De belt moet tussen de heup en onderste rib kunnen passen, dus dat is individueel.
Extra info:KLIK/KLIK

zijn allemaal goed, als ze maar gelijk zijn imo

mijn doel is om mijn rug zo goed mogelijk te beschermen bij het squaten, deadliften en military presses!ik ben een bodybuilder, geen powerlifter

Zorgen dat je uitvoering goed is, dan heb je geen riem nodig. Als je zonder riem lift werken je spieren harder, dus meer spiergroei.

Die dip belt, kun je die alleen als verzwaringsriem gebruiken?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven