Fitness Seller

ben je ooit klaar met kuren?

chrisk

Elite Member
15 jaar lid
10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
12.186
Ik vroeg me af; zijn er mensen die na 1 kuur tevreden zijn en nooit meer iets gebruiken? Of na bijvoorbeeld een jaar kuren doelen halen en dan naturel onderhouden?

Of is het meer iets dat als je eenmaal begint je eigenlijk niet meer zult willen stoppen? Hoe kijken jullie hier naar?

Er zijn er veel die zeggen ik doe 1 kuur en dat was het maar in feite gebruiken ze daarna vaker. Niet iedereen een enkeling doet maar 1 kuur. Komen jongens naar mij die 1 kuur willen doen en dat is voor de zomer en in hun achterhoofd spookt de winter al. Ik denk dat je sterk in je schoenen moet staan om het bij 1x te laten. Dat merk je wel als je on bent en je gaat als een gek vooruit dat vergeet je niet en dat wil je het liefst blijven doen. Plus niet vergeten als je niet kuurt train je op behoud en dat is moeilijk want je levert bijna altijd weer wat in.

ligt er maar allemaal aan hoe sterk je in je schoenen staat, jesse2010 heeft goed uitgelegd waarom de meeste mensen vaker kuren dan "ik doe het maar een keer".

Je moet je lichaam ook laten wennen aan de stof... Als je het voor je lichaam beetje goed wilt doen... begin je rustig op 250mg test a 500 test max... Kuur daarna kan je dan andere stof bij voegen.. en 3e kuur kan je beetje goeie knal kuur nemen... Dus meestal blijft het niet bij 1... :P

Blijft bijna nooit bij 1 kuur.

the Power! is to much... verhalen van: toen ik natty trainde gainde ik minder hard en de gains waren ook niet eens 100% spiermassa.... of maar niet vooruit komen en blijven gaan... of frustraties van andere voorbij zien groeien heb ik niet meer... zlke verhalen hoor ik uit mijn omgeving....

Ik ga 1 kuurtje zetten en dan gewoon onderhouden..dat zeggen de meeste maar helaas pindakaas,ik heb nog nooit iemand weten stoppen na 1 kuur.

Bij mij is het in elk geval wel gelukt, heb in 1993 eens een kuurtje dianabol gedaan en daarna nooit nog anbabolen gebruikt. alhoewel ik nu na 20 jaar nog wel eens een allerlaatste wil doen, kwestie van net dat ietsje meer te hebben dan de naturals.
Daarom zit ik ook zoveel in deze sectie te lezen.
Spijtig genoeg lees ik hier niet veel over kuren voor + 40ers en de gevolgen of nadelen.

Laatst bewerkt:
Nee

Bij mij is het in elk geval wel gelukt, heb in 1993 eens een kuurtje dianabol gedaan en daarna nooit nog anbabolen gebruikt. alhoewel ik nu na 20 jaar nog wel eens een allerlaatste wil doen, kwestie van net dat ietsje meer te hebben dan de naturals.
Daarom zit ik ook zoveel in deze sectie te lezen.
Spijtig genoeg lees ik hier niet veel over kuren voor + 40ers en de gevolgen of nadelen.

Kuren op je 40+ dat kan zeker. Denk erom dat je natuurlijke test lager zal zijn dus deze kun je hoger doseren. En vergeet ook niet dat je herstel langer zal duren dan dat je 20+ bent. Lichaam zal meer tijd nodig hebben voor herstel houd daar rekening mee. N vergeet niet dat als boven de 40 kuren niet zou kunnen dat de master klasse in BB ook niet zou bestaan ;)

Ben altijd al bezig met me nieuwe kuur in de nakuur :D

Denk dat niemand ooit 1 heeft gehad, een enkeling

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor de reacties dusver! karma given!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven