Fitness Seller

ben nu 3 weken aan 't vreten...

azere

Novice
Waardering
0
en ben ondertussen van 68 naar 73Kg gegaan (voor 1.83m). :)
Zal m'n gewicht blijven stijgen zolang ik blijf vreten gelijk een zwijn(tje) of is het beter om na een bepaalde periode voor een tijdje te stoppen of te cutten om uiteindelijk meer resultaat te bekomen? ???
mijn doel is naar de 80Kg te gaan, iemand enig idee hoelang ik daar zal over doen? :D

azere zei:
en ben ondertussen van 68 naar 73Kg gegaan (voor 1.83m). :)
Zal m'n gewicht blijven stijgen zolang ik blijf vreten gelijk een zwijn(tje) of is het beter om na een bepaalde periode voor een tijdje te stoppen of te cutten om uiteindelijk meer resultaat te bekomen? ???
mijn doel is naar de 80Kg te gaan, iemand enig idee hoelang ik daar zal over doen? :D
Dat ligt eraan hoeveel je eet...

Gewoon lekker door vreten. Het zal natuurlijk na een tijdje niet meer zo hard gaan als nu (anders was je over een jaar al 120+ kg), maar je blijft wel groeien. En ik zou niet stoppen met veel eten tenzij je merkt dat je erg vet wordt. Dan kun je je voedingsschema wat aanpassen.

niet lang,

maar met 1.83 kan je wel meer als 80kg wegen

• Topic Starter Topic Starter
FreDSKI zei:
niet lang,

maar met 1.83 kan je wel meer als 80kg wegen
80Kg is eigenlijk m'n doelstelling voor eind van 't jaar, moet wel lukken zeker?

'k moet zeggen, 'k begin ook al een PIMP addict te worden

In 3 weken 5 kilo is wel erg veel, zo snel groeide ik de 1e weken ook. Maar als je al langer fitnessd zo ik toch eens kijken of je niet te veel vet aankomt. Heb je je kcals.verbruik wel berekend??

Tjibbe zei:
In 3 weken 5 kilo is wel erg veel, zo snel groeide ik de 1e weken ook. Maar als je al langer fitnessd zo ik toch eens kijken of je niet te veel vet aankomt. Heb je je kcals.verbruik wel berekend??
ja, maar er mocht wat vet bijkomen, 'k zat onder de 5% ('k ben eigenlijk wielrenner maar wegens chronische zitvlakblessure kan ik een hele tijd geen fietszadel op..), daarmee ook waarschijnlijk dat het in 't begin zo snel gaat voor mij..

zitvlakblessure??? je bedoelt een geschaafde zak :D

of een plofzak :D

Je moet niet alleen vreten.. maar ook GOED vreten......groot verschil.

Vriend van mij vreet ook als een zwijn, 30 kg aangekomen in 6-7 maanden tijd. Maar 90% vet ;)

Frenkpie zei:
Je moet niet alleen vreten.. maar ook GOED vreten......groot verschil.

Vriend van mij vreet ook als een zwijn, 30 kg aangekomen in 6-7 maanden tijd. Maar 90% vet ;)

aan m'n huidplooien te zien lijkt m'n vetpercentage niet echt toegenomen

wat ik doe:
06.30Hr gewoon ochtendmaal + 3 tabs aminozuren
09.00Hr shake weight gainer (20% eiwit, 75% koolhydraten)
12.00Hr gewoon middagmaal + 3 tabs aminozuren
15.30Hr shake weight gainer
18.30Hr avondmaal + 3 tabs aminozuren
22.00Hr shake weight gainer

bij training neem ik voor en na de training 3 tabs BCAA + 1 tab aminozuren

ben ik op de goede weg, of is 't voor verbetering vatbaar?

Wat eet je als 'gewoon' ochtend, middag en avond maal?

Waarom om negen uur een shake terwijl je die stoffen ook gewoon door eten binnen kan krijgen?

En waarom zoveel tabs aminozuren?

Lijkt me dat je je stoffen dus meer uit normaal eten moet gaan halen i.p.v. 9 tabs en 3 shakes. terwijl je dus niet zo heel veel eet.

de leeuw zei:
Wat eet je als 'gewoon' ochtend, middag en avond maal?
de leeuw zei:
ochtendmaal:
5 volkorenboterhammen met confituur en 1 of 2 glazen volle melk
middagmaal
groentesoep, aardappelen, vlees (200gr) en groenten
avondmaal
6 tot 8 volkorenboterhammen met beleg (vlees of vis)

Waarom om negen uur een shake terwijl je die stoffen ook gewoon door eten binnen kan krijgen?

ik neem een shake omdat ik eigenlijk geen pauze heb en 't nogal vlug moet gaan..

En waarom zoveel tabs aminozuren?

op aanraden van m'n "leverancier", kan ook zijn dat hij gewoon wil verkopen hé

Lijkt me dat je je stoffen dus meer uit normaal eten moet gaan halen i.p.v. 9 tabs en 3 shakes. terwijl je dus niet zo heel veel eet.

Al wat ik zie is dat je teveel suplement afhankelijk bent.Wat kan dat kwaad? Wel, als je denkt van nu weeg ik bv.82 en ik vindt dat goed nu stop ik met het vreten en je laat ook de suplementen achter ga je al snel enkel kilo's terug verliezen hoor.

azere zei:
wat ik doe:
06.30Hr gewoon ochtendmaal + 3 tabs aminozuren
09.00Hr shake weight gainer (20% eiwit, 75% koolhydraten)
12.00Hr gewoon middagmaal + 3 tabs aminozuren
15.30Hr shake weight gainer
18.30Hr avondmaal + 3 tabs aminozuren
22.00Hr shake weight gainer

bij training neem ik voor en na de training 3 tabs BCAA + 1 tab aminozuren

ben ik op de goede weg, of is 't voor verbetering vatbaar?

Je dieet bestaad uit sups man!!
Wie heeft dit bedacht, de verkoper uit de sup. winkel of je begeleider die ook sups verkoopt??

Je moet meer vaste voedsel in je dieet gooien!!
Beter bronnen van koolhydraten: rijst, brood, haver, brinta, grits, yams, aardappelen enz
EN beter bronnen van eiwitten: kip, tonijn, koolvis, biefstuk enz.

Kijk eens naar wat andere dieeten op de site, ik vind dit echt zonder van je geld en denk niet dat echt kwaliteit aan massa zou aanzetten.
Die weight gainers zijn echt niet nodig dude.

Je kunt genoeg makkelijke maaltijden maken, en als je ook nog in de ochtend voorbereid kun je een hoop voedsel meenemen om op de rest van de dag van te eten.

magere kwark ook een goede bron van eiwitten.

Ligt er idd sterk aan hoeveel je van die kilos spier wil hebben en hoeveel vet. 7kilo vet is zo gedaan. :D

niet alleen naar de weegschaal kijken ook naar de spiegel bro...

jopiepoekie zei:
Je dieet bestaad uit sups man!!
Wie heeft dit bedacht, de verkoper uit de sup. winkel of je begeleider die ook sups verkoopt??

Je moet meer vaste voedsel in je dieet gooien!!
Beter bronnen van koolhydraten: rijst, brood, haver, brinta, grits, yams, aardappelen enz
EN beter bronnen van eiwitten: kip, tonijn, koolvis, biefstuk enz.

Kijk eens naar wat andere dieeten op de site, ik vind dit echt zonder van je geld en denk niet dat echt kwaliteit aan massa zou aanzetten.
Die weight gainers zijn echt niet nodig dude.

Je kunt genoeg makkelijke maaltijden maken, en als je ook nog in de ochtend voorbereid kun je een hoop voedsel meenemen om op de rest van de dag van te eten.
Helemaal mee eens ! Supplementen zijn bijzaken.. om je te helpen. Niet om 50-60% van je maaltijden te vervangen. Het is een toevoeging aan je dieet, niet een (complete) vervanging.

Terug
Naar boven