XXL Nutrition

Verkocht Bench met olympische stang inclusief 120kg aan gewicht en een opbergrek

Waar af te halen en indicatie van wat je ervoor wil hebben?

Eventueel verzenden ook mogelijk?

• Topic Starter Topic Starter
Sorry voor late respons werk sporten ect. De gewichten set is normaal 350 bij helisports en is zo goed als nieuw hier en daar misschien wat kleine bruiksporen. Het opbergrek is normaal 90 euro. Zat te denken om de totale set de bench , stang + gewichten en het rek te verkopen voor 350 euro ( richtprijs ). Ben woonachtig Limburg Melick

Sorry voor late respons werk sporten ect. De gewichten set is normaal 350 bij helisports en is zo goed als nieuw hier en daar misschien wat kleine bruiksporen. Het opbergrek is normaal 90 euro. Zat te denken om de totale set de bench , stang + gewichten en het rek te verkopen voor 350 euro ( richtprijs ). Ben woonachtig Limburg Melick

Gewichten set is €305 want er gaat 45 euro vanaf, zie site. Dus de vraagprijs van 350 euro is redelijk aan de hoge kant.

Ben wel opzoek naar een homegym maar meer een powercage waar ik in één keer mee klaar ben (als basis).

Succes met de verkoop, zal wel goedkomen.

Kan je nog een voorbeeld geven van de bench?

Tnx

Gewichten set is €305 want er gaat 45 euro vanaf, zie site. Dus de vraagprijs van 350 euro is redelijk aan de hoge kant.

Ben wel opzoek naar een homegym maar meer een powercage waar ik in één keer mee klaar ben (als basis).

Wel exclusief verzendkosten maar is ook een richtlijn

---------- Post toegevoegd 10 April 2013 om 11:13 ----------

Foto bench komt vanmiddag

PM me de foto's maar.

2yv99x3.jpg

21kjzw2.jpg

2mw9myb.jpg

2rpwrbd.jpg

---------- Post toegevoegd 10 April 2013 om 14:15 ----------

Ook nog een 30mm omtrek barbell te koop en 2 x 30mm tussenstangen en een handvat voor rows

Verzend je ook?

Jammer, zoek bench zonder rack

Enschede

je krijgt er wel een schijvenrek + bench bij,ik vind het meevallen.

---------- Post toegevoegd 11 April 2013 om 22:55 ----------

:roflol:

Kan niet lager gaan dan 300 euro voor de hele set bestaande uit: Olympische barbell + 120kg aan olympische gewichten + een opbergrek en een bench

Voor hoeveel verkoop je de plate tree los? En weet je wat de verzendkosten zijn binnen Nederland dan?!

Bump voor diegene dit het wil hebben set kan opgehaald worden voor 250 euro , lager gaat niet dan houd ik hem zelf

Interesse, PM!

Terug
Naar boven