Fitness Seller

Verkocht Bench + olympische halterset + Squat rack

Selfmade

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
64kg
Powermark 430c bench + Kroon bs-252 Squat rack + olympische stang + veersluiters + gewichten

Ik verkoop mijn homegym, deze is nog maar enkele maanden oud.
Ik stop er mee omdat ik naar de fitness wil gaan. Thuis alleen, lukken de oefeningen niet zo goed. Ik denk dat ik de oefeningen gewoon verkeerd uitvoer en heb me al een aantal keren geblesseerd. Mijn ouders verplichten me nu om het te verkopen !

Het is echt niet oud, enkele maandjes en ziet er nog splinternieuw uit.

- Olympische stang 50mm 220cm

- 120kg gietijzeren schijven 50mm

2 x 20 kg
2 x 15 kg
2 x 10 kg
4 x 5 kg
2 x 2,5 kg
4 x 1,25 kg

- powermark 430c bench (360kg belastbaar! )

- Kroon bs-252 squat rack (225kg belastbaar)

(foto van bench krijg ik niet geplaatst, weet ook niet waarom dit niet lukt, maar de staat is zoals de rest, PERFECT in orde)

Het is jammer van de blessures, ik wil niets riskeren en ga in de sportschool trainen met begelijding. Ik ben 17jaar en ben pas begonnen, de sportschool zal beter voor me zijn !!!

Ik heb voor alles 619.99 euro betaald

Ik wil hier nog 475 euro voor hebben. "Ik" is veel gezegd, het geld is van mijn ouders

Olympische set.jpg

Kroon rack.jpg

Kroon rack 2.jpg

Powermark.jpg

Laatst bewerkt:
Ik heb je ge'pmd.

verkoop je ook apart?

Woonplaats?

waar woon je?

• Topic Starter Topic Starter
Ik woon in Limburg/Koersel

Ik wil eerst proberen alles als set te verkopen, maar boog is geinteresseerd in enkele schijven, ik heb een bod van 125 op de rack, als ik nog andere mensen vind voor de rest, ga ik het ook apart verkopen

Prijs verlaagd naar 475 euro !!! (voor alles)

apart kost het iets meer

zijn die schijven van helisport?

stang + schijven + bench = helisports

Squat rack = betersport

Verkocht !

In de meeste sportscholen lopen minder bekwame personen rond dan een gemiddeld intelligent persoon op dit forum dus of dat je blessures/groei meer zal gaan helpen betwijfel ik.

Het is wachten op het eerste vage trainingsschema of het afraden van squats/deadlift.

Maar goed....

En als je je goed voorbereid en genoeg leest, wordt het ook moeilijk om je te blesseren. Ik train ook thuis, heb nooit iemand zien squaten, niemand heeft het mij geleerd, en nu squat ik 110kg met toch wel een vrij goede techniek.

kga nu abbo kopen van 3 maanden, daarna wrss terug overstappen op homegym

Ik moet eerst "goed op weg geraken" om het zo maar te zeggen,

homegym gaat er zeker terug komen, maar dus na een tijdje

...
Het is jammer van de blessures, ik wil niets riskeren en ga in de sportschool trainen met begelijding. Ik ben 17jaar en ben pas begonnen, de sportschool zal beter voor me zijn !!!

...

je slaat de nagel op de kop, in de sportschool zal je idd meer lijden ... ;)

Omdat het zo n domme zet is, zal ik 3 tientjes voor die bar geven.

Alles verkocht?

Ja of neen?

Terug
Naar boven