XXL Nutrition

Bench Shirt verkleinen

MonsterStrength

Monstrous Giant
Elite Member
Waardering
6
Ik zit met een groot probleem, nl dat mijn shirt te groot is :(

Zijn er middelen om een shirt te doen krimpen? ik ken er eentje, nl in de droogkas, maar die haalt nie zo veel uit.

Wakaera zei:
Ik zit met een groot probleem, nl dat mijn shirt te groot is :(

Zijn er middelen om een shirt te doen krimpen? ik ken er eentje, nl in de droogkas, maar die haalt nie zo veel uit.
nou als je hem heet genoeg zet wel hoor :)

Of je kan zelf gewoon ff keihard gaan groeien ;)

Gewoon even de naden aanpassen. Is niet veel werk.

idd

ga ik trouwens ook laten doen in mijn squatpak en bankdrukpak. in denk dat het nodig zal zijn... weet alleen niet goed WAAR ik het moet aanspannen aan mijn bench pakje.

de mouw allezsins, maar ook aan de schouders/oksels?

trouwens in de droogkas zetten beschadigt de vezels, dus tenzij je je pakjes sneller wil scheuren, zou ik het niet doen.

Zie je wel dat je van PL niet gespierder word??

Jullie krimpen zelfs :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Topic Starter Topic Starter
Nee, shirt te groot gekocht :grumble:

hoeveel weeg je nu?

heb met net gewogen...

damn, ik weg beduidend minder dan ik gedacht had.... tussen de 85.5 en de 86 kg

dat zal door de grote inspanningen van deze week zijn (plus da'k gisteren ben uitgegaan)

en je doel is -82.5 neem ik aan?

Deejay_Spike zei:
idd

ga ik trouwens ook laten doen in mijn squatpak en bankdrukpak. in denk dat het nodig zal zijn... weet alleen niet goed WAAR ik het moet aanspannen aan mijn bench pakje.

de mouw allezsins, maar ook aan de schouders/oksels?

Persoonlijk deed ik vroegah het volgende:

- opening van de mouw kleiner. Niet de hele mouw; is nergens voor nodig. Dat snijdt alleen maar de bloedstroom naar de triceps af. Zolang de zoom bij de elleboog maar niet omhoog kan schuiven.

- innemen van de voorste naad van waar de mouw aan het borststuk zit.

NB:
Stikken met stevig garen (logisch) en op LAGE SNELHEID!!! Anders worden de vezels kapotgeslagen door de naald en scheurt het makkelijker. En liefst (om rafelen te voorkomen) 10x een gewone zigzag-naad; niet 1x een hele dikke.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven