XXL Nutrition

Best of Mike Tyson

ik had meer verwacht dan 0:51 seconden. maar inderdaad erg nice:D

punk ass white boy! i'll **** you in your ass

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Jammer dat hij zijn demonen niet onder controle heeft kunnen houden na het sterven van zijn trainer en pseudo-vader.
Hij is tot op heden de meest vernietigende kracht geweest in de ring. Onverwoestbaar tot aan zijn piek.

Best of Mike tyson is voor mij de periode waarin hij wereldkampioen werd en iedereen met snoeiharde en onnavolgbare combinaties ko sloeg. Vanaf dat die pauper don king in beeld kwam ging het helaas bergafwaarts. Maar ach..deze matchselling teksten zijn best amusant.:)

Don King had wel swag......

"I'll **** u in the ass till you like it you ****in' f**got".

Hij was toch net vrij? volgens mij heeft hij te lang vastgezeten daar in die animalhouse bij hun.

Wat een moooonnnnngoooooooool
Dat doe je toch niet als er 2000 camera's staan

Blackjackie zei:
Wat een moooonnnnngoooooooool
Dat doe je toch niet als er 2000 camera's staan
Veel mensen die zeggen dat Tyson intelligent is, maar ik heb er zo m'n twijfels over idd :)

de beste bokser aller tijden, maar zo zot als een achterdeur

De jonge Mike was nog wel redelijk intelligent. Toen hij faam ging maken draaide hij door.

Tyson is de enige persoon die kan zeggen "I'll **** you." en vervolgens de ander een f**got noemen xD

Jammer dat zoveel mensen nog steeds denken dat hij die vrouw verkracht heeft. Normaal toch dat hij gek was toen hij uit de gevangenis kwam. Onschuldig vastzitten en dan nog voor zo iets. Tuurlijk dat je dan de journalisten en het gerecht haat.

Ja natuurlijk

Terug
Naar boven