Fitness Seller

Best zonder test.

primo + anavar; een dikke 7 kilo mee gewonnen, door omstandigheden weer een kilo of 2 kwijt.

Was me goed bevallen, met name de hardheid in de spieren en de pomp tijdens trainen was gruwelijk!

primo en winny is een lekkere combi, evenals zoals al reeds gezegd anavar+primo heb ik vernomen uit mijn direct omgeving.

• Topic Starter Topic Starter
Loo zei:
primo + anavar; een dikke 7 kilo mee gewonnen, door omstandigheden weer een kilo of 2 kwijt.

Was me goed bevallen, met name de hardheid in de spieren en de pomp tijdens trainen was gruwelijk!

wat was je dosis en hoelang?
was het je eerste kuur?

primo op een gram p/w en anavar op 60mg p/d moet je eens kijken wat er gebeurt :)

primo op 400 p/w en anavar op 70 p/d voor 6 weken.
4.5 kilo in de plus en bf naar beneden.

Laatst bewerkt:
Mooie kilo's en een lager vetpercentage gaan niet echt samen. Zelf was ik wel tevreden over bold + winny:

1: 800mg bold
2-9: 400mg bold
4-9: 50mg winny tabs/ed

ben nou bezig kuurtje van 6wkn
primo+winny (oral)
primo 300wk
winny 50 ed
ben nou in wk 5 en 10 kg gepakt. Alleen beetje haaruitval. Denk dat het door primo komt.

• Topic Starter Topic Starter

Laatst bewerkt:
Beast N°1 zei:
10 kg in 5 weken ??? is het je eerste kuurtje kerel, want ik zie me op deze hoeveelheden nog geen 5kg pakken op 5 weken! ga jij maar door tot een week of 8 dat je het beste resultaat eruit haalt!

10kg op primo en winny is inderdaad erg veel!... zou ik ook nog eff door gaan!...

Ach als je ook voor t eerst een voedingsschema gebruikt kan 10 kg best.

Terug
Naar boven