XXL Nutrition

Bestanden vinden in Windows

bekjam

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.673
Weet iemand een programma die mappen afzoekt naar bestanden groter dan x MB, als ik het goed heb draait diegene nog Win9x of ME, dus aub ook compatible met dit systeem.

Het is voor m'n buurman wiens hdd vol zit, het idee is dus om de grootste bestanden te vinden en dan over te hevelen naar een externe usb schijf.

Thanks!

• Topic Starter Topic Starter
total commander.

ik ben niet zeker, maar er was toen toch al de mogelijkheid in explorer om te zoeken naar bestanden van een opgegeven grootte?

ik ben niet zeker, maar er was toen toch al de mogelijkheid in explorer om te zoeken naar bestanden van een opgegeven grootte?
Win2kpro iig wel, die draai ikzelf ook, maar hij zegt dat ie die optie er niet bij had staan in zoeken.
Het is overigens win98 (niet eens SE) wat hij heeft draaien.:eek:

Win2kpro iig wel, die draai ikzelf ook, maar hij zegt dat ie die optie er niet bij had staan in zoeken.
Het is overigens win98 (niet eens SE) wat hij heeft draaien.:eek:

tjah, ben win98 SE aan het downloaden om te zien hoe het moet.
Hopen dat SE en de normale versie dezelfde zoekfunctie hebben :)

tjah, ben win98 SE aan het downloaden om te zien hoe het moet.
Hopen dat SE en de normale versie dezelfde zoekfunctie hebben :)
Nice, thanks.. ik heb hem sowieso op de eerder genoemde links gewezen, neem aan dat hij er verder wel uitkomt.

Nice, thanks.. ik heb hem sowieso op de eerder genoemde links gewezen, neem aan dat hij er verder wel uitkomt.

na 3u is win 98 eindelijk geinstalleerd en indd, als je zoekt naar bestanden staat er bij advanced tab de optie om type en grootte te kiezen van de bestanden die je zoekt.

na 3u is win 98 eindelijk geinstalleerd en indd, als je zoekt naar bestanden staat er bij advanced tab de optie om type en grootte te kiezen van de bestanden die je zoekt.
Ok nice, bejaarden kun je deze dagen ook niet op hun woord geloven.
Zal vanavond eens even langs gaan om te kijken of ie er uit komt.

Terug
Naar boven