Fitness Seller

beste 100 youtubevideo's in 3 minuten

Ik keek ook al raar op ervan.. Echt wtf. :roflol:

Jaja Boxxy, wat een "bijzonder" figuur.

Klinkt beetje als een mislukte poging om een video die niet echt bijzonder is een stuk "interessanter" te laten lijken.. :rolleyes:

Ik wacht nog ff op meer reacties hierop voordat ik 3 minuten van mij waardevolle tijd opoffer voor iets dat heel makkelijk een deprimerend teleurstelling zou kunnen worden.

(100 beste video's in 3 minuten tijd? Can't be anything good..)

ik vind dr geil

---------- Toegevoegd om 23:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------

vraag me dan af hoe ze klaarkomt

Boxxy wil ik kei maar dan ook kei hard hate-****en!

Mottig schattig wicht

• Topic Starter Topic Starter
Klinkt beetje als een mislukte poging om een video die niet echt bijzonder is een stuk "interessanter" te laten lijken.. :rolleyes:

Ik wacht nog ff op meer reacties hierop voordat ik 3 minuten van mij waardevolle tijd opoffer voor iets dat heel makkelijk een deprimerend teleurstelling zou kunnen worden.

(100 beste video's in 3 minuten tijd? Can't be anything good..)

is anders wel goed gemaakt hoor, er zitten sjieke stukjes in die opgevolgd worden door mensen die het ook proberen maar erin falen, liedje is goed, en als je veel filmpjes herkent is het een boost voor je internetstatus

ik vind dr geil

---------- Toegevoegd om 23:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------

vraag me dan af hoe ze klaarkomt

Qua uiterlijk ziet het er niet slecht uit nee, maar of ik het maar haar voor 1 dag zou uithouden.. :p

Geen trainingsbeelden van Luppie -1

LEEEEEEEEEEEEEEEEEROOOOOOOOOOOOOY JENNNKIIIINSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS :D:D:D::D:D

haha ik ken het ergens van maar weet niet van wat :X

Laatst bewerkt:
I'd hit it.

• Topic Starter Topic Starter
yup, nooit verveling met iemand die zo hyperactief is

Wat een h**r! Ik zou haar genotsgrot gewoon uitbenen als een beest met mijn swaffelstok.

Terug
Naar boven