XXL Nutrition

Beste afslanksupplement?

Danil

Novice
Waardering
0
Misschien een hele domme vraag om een nieuw topic voor te openen, maar ik ben ontzettend slecht in het doorzoeken van forums, mijn excuses daarvoor. Vandaar;

Ik zie hier een aantal afslankproducten staan. Maar wat is nou het beste afslankproduct? (voornamelijk ook opzoek naar eigen ervaringen van mensen hier)
Ik ben niet zo bekend op dit gebied dus vraag ik me ook af in hoeverre je dit serieus moet nemen en in hoeverre je dit soort producten belangrijk moet maken in je dieet of moet gebruiken om af te vallen. Oftewel, hoeveel maakt het uit en hoeveel moet je naast het innemen van deze afslaknsupplementen er zelf nog aan werken (sport/dieet) zodat het daadwerkelijk effect heeft?
Natuurlijk hoeven het niet persé afslankproducten te zijn van die site die ik hierbij plaats, andere suggesties zijn natuurlijk ook van harte welkom.

Alvast bedankt!

D.

Het begint bij een goed eetpatroon, daarnaast je training en dan het supplement. Ga eerst na of je aan het eetpatroon voldoet (en dit hoeft echt niet heel streng) en of je ook cardio doet, en kies daarnaast je supplement.

Lipo 6 en hydroxycut zijn toppers.

Het begint bij een goed eetpatroon, daarnaast je training en dan het supplement. Ga eerst na of je aan het eetpatroon voldoet (en dit hoeft echt niet heel streng) en of je ook cardio doet, en kies daarnaast je supplement.

Lipo 6 en hydroxycut zijn toppers.

Goed gezegd.

Wij krijgen dit jaar trouwens ook hele goede feedback over Animal Cuts.

Animal supplementen zijn ook stuk voor stuk toppers. Moeilijke keuze zo.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks! Hmm, waar kan ik precies vinden of je eetpatroon er aan voldoet?

Je eetpatroon om af te slanken voldoet als je meer calorien verbrand dan je binnen krijgt.

Als beste getest!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

Speed zonder twijfel hehehe

Nee zeker niet.... ik heb vorig jaar de Lipo6 geprobeert. heeft me 60€ gekocht dacht ik en ik was daar totaal niet tevreden van.
Nu dit jaar doe ik het met ECA. Resultaten zal ik wel ergens zetten hier op het forum.

Vorig jaar met supps gecut, legale stackers en redline vpx. Cardio goed, voeding matig. Dit jaar echt goed op voeding letten en cardio, en resultaat is beter.
Blijft een rekensommetje, even simpel gezegd. Normaal 3000 kcal nodig op onderhoud? Zodra je minderdan 3000 kcal binnen krijgt val je af. Stel je eet 2500 kcal, je verbrand door cardio 500 kcal, dan zit je op 2000kcal... Dus be valt af. Natuurlijk wel op verhoudingen letten ivm spierverlies, maar daar moet je je even voor inlezen.
Focus je dus liever op je voeding en training. Supps kunnen helpen, maar smelten echt niet van zichzelf het vet weg

Vorig jaar met supps gecut, legale stackers en redline vpx. Cardio goed, voeding matig. Dit jaar echt goed op voeding letten en cardio, en resultaat is beter.
Blijft een rekensommetje, even simpel gezegd. Normaal 3000 kcal nodig op onderhoud? Zodra je minderdan 3000 kcal binnen krijgt val je af. Stel je eet 2500 kcal, je verbrand door cardio 500 kcal, dan zit je op 2000kcal... Dus be valt af. Natuurlijk wel op verhoudingen letten ivm spierverlies, maar daar moet je je even voor inlezen.
Focus je dus liever op je voeding en training. Supps kunnen helpen, maar smelten echt niet van zichzelf het vet weg

+1 klopt helemaal, goed gezegt. Let ook op je spierverlies.

Weet iemand van jullie waar ik Efedrin Arsan van 50 mg kan kopen? Ik heb dit gebruikt om af te vallen en tot nu toe heeft het goed geholpen. Ik heb bijna mijn eerste strip uit, maar wil onmiddellijk na mijn eerste strip starten met een tweede. Ik heb absoluut geen last van een gejaagd gevoel, zoals velen zeggen. Ik voel er me goed bij, soms een lichte hoofdpijn maar dat heb ik wel vaker, ook zonder pilletjes :) Ik wil gewoon iets betrouwbaars vinden in België waar ik die pilletjes kan kopen, zonder dat ze me in het zak zetten ;)

Het is verboden op het forum achter bronnen te vragen... :eyebrow:

ik heb nu die lipotrex + endrine. ga ik maandag eens uittesten

best om geen efedrine meer te nemen na 14u zeker?

Waar heb je dat precies aangeschaft?

Ah ok, misschien dat ik dat ook maar eens ga proberen. Ik zie dat de endrine een soort van neusdruppels zijn.(?) Moet je die dan ook gewoon op die manier gebruiken (dus via de neus) en maakt het veel uit?

Ik overweeg ook om dit pakket te proberen:
Lipotrex Xtreme 2
Xtreme2 + Booster + CLA

Hier te vinden; http://www.perfectbody.nl/product_template.htm?product=481

Is dit aan te raden? En in welke samenstelling zou je dat moeten nemen enzo?

Terug
Naar boven