Fitness Seller

beste beach tracks/albums?

CQ_Demolisher

Ripped Bodybuilder
Waardering
1
ik neem een portable cd-speler mee naar spanje, lekker relaxed voor op het strand..iemand tips voor wat voor music meest relaxed is?
ik zat te denken varierend van lounge/cafe del mar (ocho/diez) tot neptunes..

op wat voor muziek komen dames eigenlijk af? uit eigen ervaring meen ik dat ze spaanse muziek erg welkom schijnen te vinden..tips welcum!

mijn favo blijft dan nog steeds cafe del mar vol 9
van spaanse muziek weet ik niet zoveel af

Mijn favo is nog steeds:

Layo & Bushwacka - Love Story vs Finally :cool:

Als ik dat plaatje hoor dan waan ik me eigen meteen weer op Bloemendaal-strand in de hangmat, oe jeah :cool:

Verder geen idee waar vrouwen op af komen, zal er van af hangen welke vrouwen je wil t aantrekken. Denk ook niet echt dat vrouwen naar je toe komen omdat je een leuk muziekje op hebt dus zou het niet van de muziek af laten hangen. Gewoon zelf op jacht gaan ;)

Ik weet niet of je een beetje van oldschool/early rave houdt, maar als dat zo is moet je ID$T Presents : The Darkraver maar meenemen.. Ik hou er zelf niet van, maar mijn vriendin is er gek op. En ik weet dat er meer dames gek zijn op The Darkraver

De meeste vrouwen houden van R&B. Believe me

R&B Zuigt, Als er iets k*t muziek is is dat het wel!!

Hohoooo Lucas, RnB is nie k*t... Dat vinden wij, ik denk dat er ook genoeg mensen onze style muziek zwaar bagger vinden. Moet wel toegeven dat meeste vrouwen die naar HC feesten gaan, er doorgaans minder goed uitzien als de vrouwen die op RmB hupsen en shaken :P

Daar heb je dan wel weer gelijk in :)

Maar toch een wijf wat op r&B staat te shaken hoef ik niet.

dan nog liever een masaalhalfkaal k*t wijf :P:P

groovy house trancy dat soort muziek houden wijfies wel van

In Sessions 02-08-2004 Tiesto :) houden ook veel vrouwtjes van of een andere Techno mix :)

Ja, kijk. R&B is ook niet mijn favo, maar alle lekkere wijfen vinden het leuke muziek.
Ga maar eens naar een discotheek waar ze bv, meerdere zalen hebben. R&B, Hardstyle, Trance etc. Je zult zien dat de R&B zaal volgepropt zit met lekkere wijfen. Daarom ben ik ook altijd in die zaal te vinden, hoewel ik het shit muziek vind :D

BBwannabe zei:
Ja, kijk. R&B is ook niet mijn favo, maar alle lekkere wijfen vinden het leuke muziek.
Ga maar eens naar een discotheek waar ze bv, meerdere zalen hebben. R&B, Hardstyle, Trance etc. Je zult zien dat de R&B zaal volgepropt zit met lekkere wijfen. Daarom ben ik ook altijd in die zaal te vinden, hoewel ik het shit muziek vind :D

Hmmz, bij ons in de disco zit de R&B zaal volgepropt met marrokanen... En als je daar een wijffie aan spreekt duurt het gemiddeld 3 seconde voordat r eentje in je nek staat te hijgen.

Maaruh, je gaat toch niet de hele vacantie muziek draaien omdat je denkt dat daar meer meiden op af komen..? Draai gewoon wat je goed vind, die meiden komen vanzelf wel!

je kan ze beter lokken met drank :)
want dat willen ze allemaal ... gratis drank zodat ze lekker gaar worden ... ready to be .. ;)

Ideale strand muziek top 5 waar al die lekkere BrEeZaH sletjes op af komen als vliegen op een bult stront:
1. Evil d*ck van Body Count
2. Last Carres van the Misfits
3. Angel of death van Slayer
4. Dancing in your grave van Motörhead
5. You ****ing wh*re van Anthrax.

Yep, met deze lekkere chill-out tunes kan het niet meer mis gaan. Je zal de BrEaZaH’s met een puntige stok (of kapot breezer flesje) van je lijf moeten houden.

• Topic Starter Topic Starter
Lauw zei:
Ideale strand muziek top 5 waar al die lekkere BrEeZaH sletjes op af komen als vliegen op een bult stront:
1. Evil d*ck van Body Count
2. Last Carres van the Misfits
3. Angel of death van Slayer
4. Dancing in your grave van Motörhead
5. You ****ing wh*re van Anthrax.

Yep, met deze lekkere chill-out tunes kan het niet meer mis gaan. Je zal de BrEaZaH’s met een puntige stok (of kapot breezer flesje) van je lijf moeten houden.

kkkkkkkkkkkkkkk ff downloaden, thanks y'all
en @rob, ja ik neem en me eigen muziek en die voor de breezahs mee

Terug
Naar boven