- Waardering
- 2.657
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Zanger Eddy Wally lijkt niet meer te hopen op een terugkeer naar de Vlaamse podia. "Het is gedaan voor mij als zanger. Mijn dochter Marina moet nu de fakkel van mij overnemen", aldus de voormalige marktkramer na zijn hersenbloeding vorig weekend.
Eddy Wally werd dinsdag nog van het Gentse Sint-Lucas naar het ziekenhuis van Jette overgebracht. The Voice of Europe is verlamd aan de linkerkant van zijn lichaam. Wellicht kan hij nooit nog optreden.
"Momenteel stelt papa het redelijk goed. Hij ligt op de dienst intensieve zorgen en is bij bewustzijn. Gelukkig zijn z'n spraak en z'n gezicht niet aangetast. Uit de eerste scanneronderzoeken is ook gebleken dat zijn hersenen nog goed functioneren", aldus dochter Marina in een krant van De Persgroep.
De 78-jarige charmezanger heeft zijn familieleden beloofd dat hij zal vechten om deze nieuwe tegenslag te overwinnen. Eerder overwon de Ertveldenaar kanker.
"Hij had nog zo veel plannen: een benefietactie voor straatkinderen in Bulgarije, Japan... Het is allemaal voorbij. Het is over en uit voor Eddy Wally", besluit Marina.
http://www.hbvl.be/nieuws/media-en-cultuur/aid1025965/het-is-over-en-uit-voor-eddy-wally.aspx
Een zwarte dag in de muziekgeschiedenis!