Fitness Seller

Beste Bodyenfitshop Combinatie

Jard

Novice
Waardering
0
Yo,

Heb me behoorlijk ingelezen en gebruik al tijden de whey body en fit shop en nu ook de WMS die goed bevalt!
Nou raak ik echter toch een beetje in de war door (voor mij) nieuwe allround producten als TMS.
Heb zelf nog nooit aan creatine gedaan maar wil hier nu toch mee beginnen en ben nu op zoek naar advies wat betreft de producten van de BFS.

Wat betreft mijn situatie (dit mag je skippen), m'n doel is sterker, sneller en explosiever worden in verband met basketball.
Dit doe ik door zwaar te trainen, ter indicatie, bench is rond de 95 max en een relatief diepe squat rond de 150.
Weeg 80 kilo en ben 1.83 m lang.
Mijn ideale beeld in de gym is in zo'n twee jaar is ongeveer 5 keer 100 te kunnen bankdrukken, 180-190 full te kunnen squatten (nog geen doel qua cleans aangezien ik hier net mee begin) terwijl ik ongeveer 83-85 weeg.
Relatieve kracht is voor mij dus erg belangerijk, dit betekent niet dat ik zo clean mogelijk hoef te eten want m'n spijsvertering is extreem snel en moet al een keer of 5-6 per dag eten om dit gewicht vast te houden.
Als side info ben ik licht lactose intolerant en heb ik een minimale uitslag al tijden, niet echt iets waar ik me aan stoor, maar wellicht wel een reden om een isolaat te gaan gebruiken.

Nou de vraag; wat is de meest efficiënte combinatie aan supplementen die me nu net dat stukje verder kunnen helpen?
Zit al een tijdje rond dit gewicht, ook omdat het moeilijk is vooruit te gaan in combinatie met meerdere keren per dag te trainen voor basketball. Ga nog wat meer eten en train nu zo'n 4 maal per week in de gym, iets in de bulk dus.
Ben op zoek naar een creatine, dus denk aan Result! in combinatie met een whey isolaat. Ik heb nog wat WMS over maar dat is nog maar een halve pot, dus wellicht is het slimmer om in plaats van Result! de TMS aan te schaffen.
Of misschien zelfs beide? Ook de andere producten heb ik bekeken maar ik zie het voordeel ten opzichte van een creatine, een koolhydraat en whey (isolaat) nog niet zo duidelijk.
Ik moet ook lichtelijk op mn centjes letten zoals bijna iedereen hier, dus zou het liefst een voordeel aanbieding pakken, maar wil daarnaast toch ook echt de optimale combinatie vinden in m'n supplementatie; het meeste bang voor m'n buck dus.

Hoop dat iemand me duidelijk de voor en nadelen van de combinaties kan noemen en me kan helpen bij m'n keuze, zou het erg op prijs stellen!

Ik zou gewoon los dit kopen dan: 1) Whey Isolaat 2) Creatine 3) Dextrose en als vierde misschien nog gewoon een goeie pre workout(probeer die pwo power pill van b en f anders die is maar 15 euro geloof ik en losse creatine is ook maar 15 euro daar..

Whey;
De 100% Isolaat is dan de beste keuze. Puur Isolaat van Volactive, geen last met lactose en de smaak is ook goed.

Qua supplementen;
Er zijn natuurlijk vele keuzes mogelijk maar als ik je verhaal zo lees dan zou ik gaan voor een combi van 100% Isolaat en Total Muscle Solution.
De Total Muscle Solution bevat eigenlijk alles wat je wilt mbt prestaties, kracht en groei. Dit is het meest volledige product qua ingredienten en resultaat.

Een zeer goede combi en de prijs is samen ook nog best te doen.:)

fixed!

Laatst bewerkt:
wil zometeen nog wat bestellen omdat ik de vorige x niet genoeg geld op mn rekening had.

Helaas zaten er geen samples bij mn vorige bestelling hieronder.... :( .... ;)

# Merk Naam Maat Smaak Prijs Totaal
1 Syntrax Syntrax Whey Shake * 3x 5 LB € 74,70
1 Muscletech naNO Vapor Hardcore Pro Series 1x BLUE RASBERRY €49,90

Zit nog te twijfelen welke pre workout/ en postworkout supplementen me bevallen.

N.o/ BCAA, eiwit of iets anders zal altijd welkom zijn;):D of welke samples hebben jullie zoal liggen?
Post zometeen mn ordernummer hier als de bestelling is afgerond.

Alvast bedankt!:)
~

Total Muscle Solution is een aanrader, wil je veel energie dan kun je ook voor Jack3D of Crack kiezen. Samples regel ik wel, geef mij dan direct nadat je bestelt hebt maar even het referentienummer door;)

oops zie net dat ik op t verkeerde topic heb gedrukt! mijn excuses hiervoor!

zal hm verwijderen !:o

Ik heb bij body & fitshop nog nooit samples gekregen bij mijn bestelling:treuren:

Terug
Naar boven