Fitness Seller

Beste booster voor als je moe bent?

stoneman158

Advanced Bodybuilder
Waardering
80
Lengte
1m78
Massa
83kg
Vetpercentage
7%
Bro's ! ik vraag me af.. wat gebruiken jullie als je een dagje wat minder zin hebt/ moe bent? Ik hoor van veel mensen dat ze dan HELL NO gebruiken of gewoon een caffeine capsule voor als ze even wat vermoeid zijn..
Ik ben zelf opzoek naar een goeie booster voor in de zomervakantie aangezien ik dan van 7 tot 6 moet werken iedere dag van de week.. heb dus iets nodig om me weer fit te krijgen voor de workout :)

Hoor graag van jullie!

MONSTER!....................(die groene)

"Aint nothin' to it, but to do it"

Gewoon een grote bak koffie moet voldoende zijn, anders wat redbull d'r bij.

(Oftewel caffeine)

lekkere chick voor je neus :D

(( caffeine ))

Zo'n groot blik Red Bull.

ik gebruik regelmatig voordat ik ga werken N.O 370. werkt prima voor een op-pepper.

Noxipro

Caffeine pillen. Ik was soms erg moe 's ochtends of na het werk. Na zo'n pilletje sta ik na 15 min echt te stuiteren van de energie.

Moet zeggen, een vriend van me heeft het ook geprobeerd en hij merkt gewoon NIKS, dus verschilt pp

Caffeine pillen. Ik was soms erg moe 's ochtends of na het werk. Na zo'n pilletje sta ik na 15 min echt te stuiteren van de energie.

Moet zeggen, een vriend van me heeft het ook geprobeerd en hij merkt gewoon NIKS, dus verschilt pp

K*t caffeine pillen krijg ik de hele dag een weird gevoel van, geen honger en wel heel erg wakker. Elke keer als ik het deed raakte ik ook aan de schijt.
Die blauwe/witte van xxl bedoel ik.
Hoeft niet aan het merk te liggen misschien ben ik er gewoon allergisch voor ofzo.. wie heeft hier nog meer last van?
Ik nam meestal 4a6pillen in een keer en alleen als ik 2a4u geslapen had per nacht(noodsituaties alleen dus) ook een keer met voldoende slaap ingenomen. Hetzelfde effect.

Lekker bakkie (Y)

K*t caffeine pillen krijg ik de hele dag een weird gevoel van, geen honger en wel heel erg wakker. Elke keer als ik het deed raakte ik ook aan de schijt.
Hoeft niet aan het merk te liggen misschien ben ik er gewoon allergisch voor ofzo.. wie heeft hier nog meer last van?
Ik nam meestal 4a6pillen in een keer en alleen als ik 2a4u geslapen had per nacht(noodsituaties alleen dus) ook een keer met voldoende slaap ingenomen. Hetzelfde effect.

klinkt als een overdosis:rolleyes:

Weet niet wat je weegt, maar 6 pillen = 6 x 200 = 1200 mg, da's behoorlijk veel. :)

Hot blood.(supp)

boterham

Paar uur slapen

• Topic Starter Topic Starter
Kortom: noxipro vs caffeine pillen.. daar komt het blijkbaar opneer?

Terug
Naar boven