XXL Nutrition

Beste Hardstyle DJ op feesten

Framedrop

Ripped Bodybuilder
Waardering
160
Lengte
1m93
Hee boys,

als jullie naar grote feesten gaan, welke artiesten wil je dan niet missen?
ik ga straks naar Qbase, en kan niet goed beslissen welke stage ik wanneer wil zijn omda tik nooit echt let op wie er wanneer draait.
dus ben benieuwd naar jullie mening:)

B-front / Frontliner zoiezo #1

Zany, brennan heart, avio, crypsis ook wel lachen

Psyko punkz laatste tijd dikke shit, B-front ook lekker. Vooral op de feestfabriek ragde B-front en die andere gasten echt heerlijk :D

Psyko punkz inderdaad vergeten, die gasten kunnen ook niet ontbreken :)

b-front, heerlijk die rooie. Die gast knalt em zo hard de laatste tijd, en de energie die hij uitstraalt is prachtig man. Hoe hij achter de draaitafels staat, en helemaal uit zijn plaat gaat. Heerlijk

Vond Coone ook wel lekker draaien de laatste tijd. Sowiezo vindt ik het jammer dat je veel nummers vaak hoort.

-Just as Easy(Op mysteryland 3 of 4 keer)
-Sound of the Thunder(Altijd gedraaid door DBSTF)
-Music Made me Addict(Altijd gedraaid door DBSTF)
-Yellow Minute(Op decibel 5 keer)

Er zijn zoveel vette goede nummers die weinig/nooit gedraaid worden. Daarom geef ik nu mijn voorkeur ook aan de aankomende DJ's. Die al die uitgemolken nummers niet draaien.

-Psyko Punkz
-Coone
-Crypsis
-B-Front

Verder blijven de Noisecontrollers mijn favoriet!

Coone- Psycko Punks- DBSTF- Frontliner staan altijd in mijn verlanglijstje.

zatox!!! psycko punkz, crypsis, zany

Zany en dbstf wel lekker afgezaagd maar oh zo heerlijk!

noisecontrollers , frontliner , zatox , b-front , crypsis , alpha twinss , weten wel wat beuQen is :P en ja Q-base here we come !!

Zany, B-Front bijv.

Alles behalve DBSTF, Headhunterz, Brennan Heart en weet ik wat voor meuk nog meer... Jammer dat die hier weer veelvuldig genoemd worden.

Zo kijkend naar je vraagstelling zou ik je aanraden d-block en s-te-fan niet te missen, ook headhunterz is een aanrader. Vernieuwend en o zo lekker. Craptraxx only.

• Topic Starter Topic Starter
Zo kijkend naar je vraagstelling zou ik je aanraden d-block en s-te-fan niet te missen, ook headhunterz is een aanrader. Vernieuwend en o zo lekker. Craptraxx only.

Wat ik tot nu toe gezien heb vind ik hen een beetje jammer. maar ik zie aan je sarcasme dat jij dat ook vind. Wat ik tot nu toe gezien heb is Zatox chill, Psyko punks ook goed. dbst had weer bijna dezelfde set laatste keer. Vind trouwens niet alle scantraxx artiesten slecht op het podium hoor

ooit lang lang geleden toen hardstyle feesjes nog leuk waren om ff lekker te knallen en het geen vereniging werd van tekstyle gayboys met roze stekels en fakking rare dans pasjes, Dj Ruthless, Lobotomy Inc, Lady Dana, Zany en iets harder Party Razor, Neophyte, radium, .. maar ik ben echt al jaren uit dat wereldje geef mij maar lekkere house & electro schijve

Waarom zou je ze eigenlijk niet allemaal bezoeken? op die feesten van Q komen alleen maar dezelfde artiesten want anderen boycotten ze. Dus dan kan je mooi op het volgende q event de andere bezoeken, ze draaien ongeveer hetzelfde dus beter voor jou kan toch niet?

korsakoff, noisecontrollers, zatox !!! :eyebrow:

dat soort plannen maak je altijd van te voren, eenmaal daar met wat alcohol houdende liquide en wat x vind je het op een gegeven moment wel prima, waar je ook staat.

Terug
Naar boven