XXL Nutrition

Beste isolaat?

XXL yo.

alles behalve body en fit

Iso-100 Dymatize

Xxl nutrition

De naturel van PowerSupplements is ook erg goed! Hoe de isolaat smaken daarvan zijn weet ik echter niet.

Veelste duur.

Niet voor die kwaliteit, je kan nu zien wat er gebeurt als je alleen naar de prijs kijk.
Koop je gebakken lucht :kots:

Iso-100 en syntrax nectar zijn erg goed. Lactose vrij maar beiden erg duur.

Isolaat en hydrolisaat van XXL zijn erg goed. Zelf gebruik ik de hydro ivm lactose intolerantie en deze is erg goed. Nergens last van. Ook van de isolaat niet.

Powersupplements heeft goeie isolaat. Net als XXL niet té zoet. De stevia vanille vind ik een aanrader.

Iso-100 en syntrax nectar zijn erg goed. Lactose vrij maar beiden erg duur.

Isolaat en hydrolisaat van XXL zijn erg goed. Zelf gebruik ik de hydro ivm lactose intolerantie en deze is erg goed. Nergens last van. Ook van de isolaat niet.

Powersupplements heeft goeie isolaat. Net als XXL niet té zoet. De stevia vanille vind ik een aanrader.

Syntrax nectar en ISO-100 Lactosevrij? Weet je het zeker?

Labtest Dymatize ISO-100:

http://www.migimnasio.com/ww_uk/confirm-alleged-fraud-iso100-elite-whey-dymatize-12-04-13

Syntrax vermeld de voedingswaarde per 1/4 dosering of 10 gram, zo kunnen ze alles onder de 0,5 afronden naar 0. Marketing!
Dat artikel is ook alweer 2 jaar oud. Ik weet alleen dat ik vorig jaar 1 pot ervan heb gehad en daar had ik geen last van.

De syntrax moet je ook opletten. Het gaat om de fruitsmaken die geheel vrij (zouden) zijn. Maar goed... je weet toch nooit exact wat er in het potje zit. Kan ook weer per batch verschillen. ;) de 3 potten die ik er ooit van heb gehad leverden geen problemen op bij mij.

Xxl & ps

ISO-100 van Dymatize of Whey Gold van ON. Met die van XXL heb ik zelf geen ervaring staat op mijn lijstje om een keer te proberen. Inderdaad geen huismerk Isolaat van Whey Perfection wat ze ook zeggen in hun marketing, ze hebben er gewoon 20% minder eiwit ingestopt, dus dat sowieso een afrader en misleiding/oplichting.

Terug
Naar boven