XXL Nutrition

Beste keuze??

Anoniem_1992_2

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
210
Lengte
1m90
Massa
86kg
Vetpercentage
19%
Hey dbb broeders,

ik vroeg me af: ik heb hier een xbox 360 waar ik helemaal niets meer mee doe. ik game bijna niet meer (alleen hele af en toe met maats). is het verstandig om deze te verkopen en voor een ps3 te gaan?

voor 299 kan ik een mooie kopen, en stel dat ik voor mijn xbox nog 150 krijg bijvoorbeeld...

en met een ps3 kun je toch ook goed films enzo opzetten/blueray?

en gaan ps3en snel kapot?

(trouwens iemand interesse in een omgebouwde xbox 360? heel goedkoop, niet gebanned (je kan hem zo weer terugzetten) hdmi aansluiting en een vga kabel?

Hey dbb broeders,

ik vroeg me af: ik heb hier een xbox 360 waar ik helemaal niets meer mee doe. ik game bijna niet meer (alleen hele af en toe met maats). is het verstandig om deze te verkopen en voor een ps3 te gaan?

voor 299 kan ik een mooie kopen, en stel dat ik voor mijn xbox nog 150 krijg bijvoorbeeld...

en met een ps3 kun je toch ook goed films enzo opzetten/blueray?

en gaan ps3en snel kapot?

(trouwens iemand interesse in een omgebouwde xbox 360? heel goedkoop, niet gebanned (je kan hem zo weer terugzetten) hdmi aansluiting en een vga kabel?
jup
ps3 is verreweg de beste console die ik heb gekocht sinds de N64:)
het is gewoon echt een kunstwerk, zowel hoe die werkt als hoe hij eruit ziet.

geen ervaring met de slimline, maar je moet geowon even kijken hoeveel de slimline en de normale kost en wat je ervoor krijgt, dan kan je zelf je keuze maken;)
oftewel kijken wat je krijgt voor je geld.

meteen 2 speltips van mij:
fifa 10
modern warfare 2

Ps3 FTW :cool:

• Topic Starter Topic Starter
ok dat word een ps3 dus.

kheb een bieder voor 140 euro, wie bied meer?

Terug
Naar boven