AndroidHealthClinic

Beste Live Optreden!

Enjee

Freaky Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
22%
Heej allemaal!

Ik was net een tijdje met een maat van me aan het kletsen omdat ik op deze jonge zaterdagavond me de pleures verveel vanwege het feit dat ik een operatie heb ondergaan deze week en niks kan doen! Enfin, genoeg moeilijke woorden!

Wat vinden jullie het beste live optreden wat jullie ooit hebben gezien of meegemaakt?

Vriend van me zegt namelijk dat Knockin' on Heavens Door op Freddy Mercury Tribute door Guns 'n Roses waarschijnlijk wel de beste was en ik persoonlijk ben nog niet echt veel bezig met muziek (in tegenstelling tot hem) maar op Qlimax vorig jaar (2006) vond ik Showtek met Pounding Senses - FTS - Green stuff toch wel zo ****ing lekker!

Ik ben benieuwd wat jullie nou echt super lekker vonden!

Youtube filmpje erbij aub waar mogelijk!

(mijne, door mezelf geupload ook nog :) YouTube - Qlimax 2006 Showtek )

Zijne heb ik niet zo 1 2 3

• Topic Starter Topic Starter
damn man na een paar biertjes besef je toch dat live alles 100x mooier is! haha :D

metallica en rammstein zijn top live

Southstylers - Pounding Senses (deeper inside remix) :bow: :bow2: de Hardstyle track van 2006/2007

• Topic Starter Topic Starter
hoezo kan ik sanca nou telkens geen karma geven, moet je eerst 123 andere mensen weer karma geven ofzo? :<

the eagles - hell freezes over (live dvd)

toto - live in amsterdam

dat zijn echt supergoede live-dvd's!

Rammstein - Live aus Berlin
Queen - Live At Wembley

Die DVD van Rammstein heb ik zeker wel 20x bekeken lichtjes dimmen,bier erbij en puur genieten!!
Mooiste concert ooit!

Terug
Naar boven