XXL Nutrition

beste manier om aromasin te recappen

da ricco

Freaky Titan
Elite Member
Waardering
13
Iemand ervaring in het recappen of splitsen van aromasin ? ik zou graag de inhoud van 1cap in 4 delen... omdat het effect toch hetzelfde is als je maar 1/4 neemt en sowieso minder zwaar voor het lichaam zal zijn...

met een pasje in 4 lijntjes verdelen en dan in caps scheppen denk ik :P

• Topic Starter Topic Starter
zou idd de meest logische oplossing zijn :)

maar ik las dat iemand dat oplost in alcohol enzo...

daar zou ik graag wat meer over weten µ

thx

Een weegschaaltje wil ook nog weleens handig zijn. En ja dat kost geld. Maar dat is wel het meest nauwkeurig.

bedankt mensen maar heb de oplossing op mijn vraag reeds gevonden op het forum hier

Wordt dat vantevoren, voordat het de caps ingaat, dan niet goed gemixt?

Waarschijnlijk 1 cap oplossen in 4ml wodka.

juist! lijkt me de beste en snelste manier!

een andere oplossing is: de cap splitsen in 4 en in bommetjes maken (sig.blaadjes) maar daar ga je toch even mee zoet zijn als je 50 caps wil recappen.

ja kan , als je het echt nauwkeurig wil, dan ga je best voor de wodka... bijv: 40mg/10ml
dus twee caps in 10ml wodka... goed laten oplossen, optrekken in spuitje, en eens dooreen schudden en je brouwsel is klaar.
doe elke dag 1ml van je brouwsel in je ochtendlijke whey shake, en dan neem je elke morgen 4mg ipv 20mg AROMASIN naar binnen.

Volgens mij is dat minder betrouwbaar door de filler die ook in de cap zit.

Het lijkt mij dat dit wel goed door elkaar gemixt zit. Ik heb zelf anavar capsules gemaakt en dan gooi ik bijvoorbeeld 2 gram anavar met 18 gram maismeel door een zeefje, dus zoiets zullen AS boeren grootschaliger doen denk ik.

Ja zo doe ik het ook, gewoon in een 5ml spuit en 1ml per dag dus in 5 dagen een cap.

ja kan , als je het echt nauwkeurig wil, dan ga je best voor de wodka... bijv: 40mg/10ml
dus twee caps in 10ml wodka... goed laten oplossen, optrekken in spuitje, en eens dooreen schudden en je brouwsel is klaar.
doe elke dag 1ml van je brouwsel in je ochtendlijke whey shake, en dan neem je elke morgen 4mg ipv 20mg AROMASIN naar binnen.

Is dat sterk genoeg, 4mg per dag?

Er zal vulmiddel bijzitten dus kan je die 20mg niet nauwkeurig wegen.

Yep, zit meestal toch ook vulmiddel in dus is niet makkelijk te verdelen.
Teminste wel makkelijk maar damn zal in de ene cap misschien meer werkzame stof zitten dan in de andere.

@ TS, waarom wil je het verlagen? wil je dit tijdens je gehele kuur nemen?
Als het een lichte kuur is kan je ook gewoon standaard nakuren met nolva 20mg pd en is aromasin IMO overbodig.
Bij zwaardere kuren is aromasin echt een top middel.

Laatst bewerkt:
waarom eigelijk oplossen in alcohol en bijvoorbeeld niet gewoon water lost het dan niet op?

Terug
Naar boven