Fitness Seller

Beste nakuur?

ProudKurd

Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
107kg
Hallo mensen even een vraagje aan jullie.

voorbeeld, als je 8 weken kuurt :
elke week 2x injecteren
elke injectie bevat de eerste 2 weken
2 ml deca - 3ml testo
na 4 weken : bevat elke injectie , 1ml deca 3ml testo
na 6 weken : bevat elke injectie , 1ml deca 2ml testo

Welke nakuur zal hierop het mooiste passen?
Ik had 4-6 weken clomid only in gedachten en dan elke dag 2 tabletten.
Heeft iemand tips?

Mayb HCG voor atrofie

in week 3 tot 9 hcg 500-1000 iu per week en dan in week 10-13 nolvadex 20 mg per dag is de ultieme nakuur

in week 3 tot 9 hcg 500-1000 iu per week en dan in week 10-13 nolvadex 20 mg per dag is de ultieme nakuur

20mg nolva is een standaard nakuurtje, zeker geen ultieme nakuur natuurlijk.

Na een behoorlijke zware kuur zal je het eerder in een combinatie van clomid en nolva moeten zoeken.

Zoals navy al aangaf.

Test Deca is niet zo'n speciale kuur, kan wel af met Nolvadex.

Na een behoorlijke zware kuur zal je het eerder in een combinatie van clomid en nolva moeten zoeken.

Zoals navy al aangaf.

is ook een standaard kuurtje, de hcg zal het verschil maken.

Gaat over de nakuur, hcg is geen nakuur..

nee maar hcg icm met nolvadex wel het helpt wel met de nakuur, hcg zelf is geen nakuur nee, de hcg zorgt wel voor rappe herstel imo sneller als alleen nolvadex.

jezus gozer doe niet zo moeilijk je weet toch wat ik bedoel

nee maar hcg icm met nolvadex wel het helpt wel met de nakuur, hcg zelf is geen nakuur nee, de hcg zorgt wel voor rappe herstel imo sneller als alleen nolvadex.

jezus gozer doe niet zo moeilijk je weet toch wat ik bedoel

Ja man, daarom juist. Hcg neem je nl niet icm nolva.

Hcg tot aan de nakuur.

Als je bedoelt dat voorafgaand van je nakuur, gebruik van hcg je herstel tijdens de pct bevordert, heb je gelijk. :)

Zoals navy al aangaf.

kleine bump van mij;vind je 700mg sust per week een zware kuur?
nolva voldoende of nie?

• Topic Starter Topic Starter
50mg clomid combineren met 20mg nolvadex voor een week of 4.
Thanks navy,

Hoe moet ik ze innemen verdeeld over de dag? 50mg clomid zijn wel 5 pillen van 10mg en nolva 2 pillen, maakt het uit als ik het om de zoveel uur doe?

Beetje overdreven nakuur voor 8 weken dk en test.

Ja man, daarom juist. Hcg neem je nl niet icm nolva.

Hcg tot aan de nakuur.

Als je bedoelt dat voorafgaand van je nakuur, gebruik van hcg je herstel tijdens de pct bevordert, heb je gelijk. :)

Idd maar je kan HCG en nolva wel de eerste 2 weken van vb een 6 weken nakuur gebruiken.

Laatst bewerkt:
Die kuur is echt veel te zwaar gedoseerd.

Hij wil niet 750mg test en 400mg deca doen maar dubbel dat. Er staat 2* per week en iedere inject bevat 5ml.

Zou je aanraden toch eens goed na te denken over je 1500mg test en 800mg deca per week. Heb je echt zo veel nodig voor wat groei?

Die kuur is echt veel te zwaar gedoseerd.

Hij wil niet 750mg test en 400mg deca doen maar dubbel dat. Er staat 2* per week en iedere inject bevat 5ml.

Zou je aanraden toch eens goed na te denken over je 1500mg test en 800mg deca per week. Heb je echt zo veel nodig voor wat groei?

Goed gelezen, had ik over het hoofd gezien. als dat echt zijn bedoeling is vind ik het erg overdreven.

De hoeveelheden en ook 2x pw prikken.

Terug
Naar boven