MuscleMeat

Beste p2p programma?

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
Beste downloaders,

Wat is in jullie ogen het beste p2p programma? Hiermee bedoel ik progs zoals Limewire, Kazaa e.d. Ik gebruik al een tijd Limewire, maar als ik nu een mp3tje wil binnenslurpen opent hij 9 van de 10 keer een website die leid naar artistdirect.com ofzo. Limewire is dus gewoon brak geworden ofzo?

Welke alternatieven gebruiken jullie?

Hmm ik gebruik limewire en heb daar nog geen last van gehad.
Gebruik ernaast nieuwsgroepen en utorrent maar weet niet of je dat echte p2p programma's kan noemen.

itunes? :p

Met Limewire pro heb ik amper last van vage files wat je binnenhaalt

• Topic Starter Topic Starter
Hmm wazig. Kan je eens voor mij zoeken op Buttons van The Pussycat Dolls. Mijn eerste paar resultaten hebben een hoog nummer bij de kolom "aantal", en zijn bijna allemaal iets meer dan 5MB. Als ik erop dubbelklik gaat hij niet eens downloaden, maar opent hij meteen een website. Voor zover ik weet heb ik geen spyware.

Ik heb Limewire PRO 4.10.

Bearshare:)

Hmmz ok, genoeg alternatieven dus. Ik ga ze eens proberen, tnx allen!

beetje afhankelijk van je doel.

voor enkele bestandjes is Limewire een goede optie

voor grotere bestanden (discografien e.d.): Amule (Emule voor linux gebruikers)

Zeker LimeWire PRO maar voor de zekerheid toch maar de binnengehaalde bestanden scannen met een antivirusprogje.

Diabolic zei:
Zeker LimeWire PRO maar voor de zekerheid toch maar de binnengehaalde bestanden scannen met een antivirusprogje.

Bro, lees even goed aub. Hij gaat de bestanden niet eens downloaden, als ik op de zoekresultaten dubbelklik opent hij automatisch een website. Mijn antivirus en anti spyware progs zijn in orde.

Ik zal eens de nieuwste versie van Limewire PRO binnenhalen, kijken of die het beter doet.

Bij mij download hij dat liedje hoor Rock, geen probleem.

Hmmz, ik heb nu een nieuwe versie van Limewire PRO geinstalleerd (4.12.3) en nu gaat het wel goed. Vage shit. Ook moest ik opeens de poort in m'n router open zetten, anders downloadde hij niet. Nu werkt het wel. Vage shit.

Muziek en kleine dingetjes: eDonkey

Films ed: azureus (torrents) en grabit (newsgroups).

Limewire (single mp3's)
Bittorrent (movies & appz & gamez)
Soulseek (minder bekende mp3's)
Mirc (full albumz)

genoeg alternatieven te vinden op http://www.afternapster.com/

Ok jongens bedankt, het probleem is opgelost.

Ik gebruik ook ook limewire pro, en dat er dan een site komt is omdat je moet betalen voor die mp3 geloof ik , das wel jammer..

kamikaza zei:
Ik gebruik ook ook limewire pro, en dat er dan een site komt is omdat je moet betalen voor die mp3 geloof ik , das wel jammer..

Dat probleem heb ik net opgelost door Limewire PRO 4.12.3 te downloaden.

Terug
Naar boven