XXL Nutrition

Beste product om mee af te vallen

Kurd21

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m82
Massa
84kg
Ik zoek een supp voor mijn neef in het buitenland, nu wil ik eerst weten, kan je proteinepoeder, afslankpoeder etc wel naar het buitenland sturen?

Mijn neef is sinds kort bezig met trainen, hij wilt droog worden maar hij is best lui. Ik heb hem advies gegeven maar hij luistert niet veel, hij traint 4x per week en op zijn voeding let hij niet, hij eet gewoon weinig, een cutschema vindt hij te moeilijk.

Hij gebruikt al creatine voor het trainen en wilt dat ik een product voor hem koop waarmee hij sneller afvalt. Wat raden jullie aan?

nee gaat hem niet worden vriend. Je eigen inzet en bijdrage bepaald nog altijd de grootste gedeelte van je resultaat. Zelfs als er iets zou zijn waar hij spontaan van af zal vallen, komt hij alsnog binnen no time weer aan als hij stopt met het gebruiken daar van omdat zijn instelling en patroon bagger is. Totale tijdsverspilling dit.

nee gaat hem niet worden vriend. Je eigen inzet en bijdrage bepaald nog altijd de grootste gedeelte van je resultaat. Zelfs als er iets zou zijn waar hij spontaan van af zal vallen, komt hij alsnog binnen no time weer aan als hij stopt met het gebruiken daar van omdat zijn instelling en patroon bagger is. Totale tijdsverspilling dit.
qft

wat maakt het uit ? gaat hem toch geen bal helpen zonder voeding

Een brein

Terug
Naar boven