XXL Nutrition

Beste site injectiespuiten compleet. (paypal)

iletya

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Lengte
1m92
Massa
97kg
Vetpercentage
11%
Zoek een webshop waar ze insuline/injectie spuiten+naalden verkopen liefst een die snel kan leveren (wegwerp) waar ze paypal accepteren. Iemand goede betrouwbare site? Dankje :)

praxisdienst is goedkoper ma dunno met betalen hoe dat zit

Bij mij is die praxisdienst site echt een puinhoop. Beste kan je uit Duitsland halen daar is het echt wel 50-60 goedkoper alleen je moet misschien 1-2 dagen langer wachten, zal even kijken of ik die site nog kan vinden

ik haal altijd bij daxtrio

Ik stap gewoon de plaatselijke apotheek binnen en vraag wat ik nodig heb :dance:

ik bestel ze eveneens bij daxtrio, overzichtelijke site en stukken goedkoper als in apotheker!!

Ik stap gewoon de plaatselijke apotheek binnen en vraag wat ik nodig heb :dance:

1x gedaan. Kreeg ze niet mee en voelde toch wat ongemakkelijk. Kan je wel de discussie aangaan dat het vrij verkrijgbaar is maar toch..
Nooit meer geprobeerd en altijd via daxtrio.nl besteld. Je hebt toch ook eigenlijk geen zin om in een volle apotheek naar spuiten en naalden te gaan vragen?

Ik haal ook bij daxtrio. Als je een beetje optijd besteld heb je het de volgende dag binnen in een neutrale doos. Enige wat erop staat is hun naam en adres en jou naam en adres.

1x gedaan. Kreeg ze niet mee en voelde toch wat ongemakkelijk. Kan je wel de discussie aangaan dat het vrij verkrijgbaar is maar toch..
Nooit meer geprobeerd en altijd via daxtrio.nl besteld. Je hebt toch ook eigenlijk geen zin om in een volle apotheek naar spuiten en naalden te gaan vragen?

Heb ik ook een keer gedaan en mevrouw wou ze niet meegeven, ik zei zo "Ik zit aan de bruin, wil je liever dat ik een gebruikte spuit gebruik en Hep C op loop? Dan zal ik jou naam met liefde doorgeven :)" Kreeg ze direct mee, ben trouwens nooit meer terug gegaan haha.

1x gedaan. Kreeg ze niet mee en voelde toch wat ongemakkelijk. Kan je wel de discussie aangaan dat het vrij verkrijgbaar is maar toch.. Nooit meer geprobeerd en altijd via daxtrio.nl besteld. Je hebt toch ook eigenlijk geen zin om in een volle apotheek naar spuiten en naalden te gaan vragen?

Ik lees dat vaker zeg, dat mensen het niet meekrijgen! Dat is inderdaad zeer ongemakkelijk dan... Maar bij diverse mediq's nergens last van hier in de buurt. Tegenovergestelde juist, meestal vragen ze of ik er nog alcohol doekjes bij wil hebben ook.

Een keer was wel ongemakkelijk ja, toen riep ze van achter uit het 'magazijn' naar me hoeveel naalden en hoeveel spuiten het nou ook alweer was .. :rolleyes: Keken er wel wat mensen op ja..

Misschien toch maar eens gaan bestellen inderdaad :D

Heb ik ook een keer gedaan en mevrouw wou ze niet meegeven, ik zei zo "Ik zit aan de bruin, wil je liever dat ik een gebruikte spuit gebruik en Hep C op loop? Dan zal ik jou naam met liefde doorgeven :)" Kreeg ze direct mee, ben trouwens nooit meer terug gegaan haha.

Hahaha :roflol:

Ik lees dat vaker zeg, dat mensen het niet meekrijgen! Dat is inderdaad zeer ongemakkelijk dan... Maar bij diverse mediq's nergens last van hier in de buurt. Tegenovergestelde juist, meestal vragen ze of ik er nog alcohol doekjes bij wil hebben ook.

Een keer was wel ongemakkelijk ja, toen riep ze van achter uit het 'magazijn' naar me hoeveel naalden en hoeveel spuiten het nou ook alweer was .. :rolleyes: Keken er wel wat mensen op ja..

Misschien toch maar eens gaan bestellen inderdaad :D

Ja je leest het idd vaker misschien ligt het ook aan de stad of wat voor buurt etc. Sommige plekken zijn ze natuurlijk wat meer gewent aan dingen en kijken ze nergens meer van op.
Was bij mij voor 1 van de eerste kuurtjes in een redelijk burgerlijke buurt in Hilversum waar ik toevallig was, toen dacht ik nog er aan een stuk of 12 meer dan genoeg te hebben.:D

Ik krijg ze normaal gesproken ook altijd moeiteloos mee.

Als ze soms wat vragen dan zeg ik dat ik thuis reptielen heb en ze vitamine B injecties geef.

• Topic Starter Topic Starter

het antwoord dat ik kreeg was "die mogen we niet meer zonder recept uitgeven"

vandaar de vraag :P Normaal nooit probleem mee gehad.
(edit; kan ook aan apotheek hebbe gelegen dat wijf was echt n klote pms kut.)

Daxtrio

Bestelde eerst altijd @Daxtrio en tegenwoordig bij praxisdienst. Beiden goede ervaringen mee en beiden betaling via PP mogelijk.

Terug
Naar boven