Kan nog niet teveel details uit de doeken doen, omdat de afhandeling nog lopende is, maar alvast de waarschuwing.
Redcoon krijgt goede recensies op vergelijkingssites, maar wellicht moeten deze hun beoordeling eens aanpassen. Als ik met dezelfde zorg mijn produkt had gekozen als internetshop, had ik dit probleem mss niet.
Want als je wat verder zoekt op internet, kun je vinden dat je bezorgdienst GLS vaker voor problemen heeft gezorgt.
Redcoon klantenservice is ook bagger. Afspraken maken die ze niet nakomen.
Ook vreemd dat je bij een chatsessie, een overzicht krijgt toegestuurd van het "gesprek", maar niet op het moment dat er toezegingen zijn gedaan door Redcoon.
GLS-bezorgers bedonderen de zaak.
Internet keurmerken Thuiswinkel waarborg, Qshops keurmerk zegt allemaal weinig.
Begrijp best dat er iets mis kan gaan, maar ga daar als bedrijf dan ten minste adequaat mee om.
Dus om gezeur te besparen, kies een andere webshop!
Redcoon krijgt goede recensies op vergelijkingssites, maar wellicht moeten deze hun beoordeling eens aanpassen. Als ik met dezelfde zorg mijn produkt had gekozen als internetshop, had ik dit probleem mss niet.
Want als je wat verder zoekt op internet, kun je vinden dat je bezorgdienst GLS vaker voor problemen heeft gezorgt.
Redcoon klantenservice is ook bagger. Afspraken maken die ze niet nakomen.
Ook vreemd dat je bij een chatsessie, een overzicht krijgt toegestuurd van het "gesprek", maar niet op het moment dat er toezegingen zijn gedaan door Redcoon.
GLS-bezorgers bedonderen de zaak.
Internet keurmerken Thuiswinkel waarborg, Qshops keurmerk zegt allemaal weinig.
Begrijp best dat er iets mis kan gaan, maar ga daar als bedrijf dan ten minste adequaat mee om.
Dus om gezeur te besparen, kies een andere webshop!

Als ik een dure LCD koop, neem ik liever geen risico (zou dan eerder voor BOBshop kiezen bv.
)