MuscleMeat

Bestellen bij bb.com naheffing

daguici

Dutch Bodybuilder
Waardering
21
Lengte
1m95
Massa
109kg
Vetpercentage
10%
Als ik bij BB.com bestel krijg je dan altijd een nafheffing of soms?
En hoeveel bedraagt deze naheffing dan?
b.v.d.

er is een speciaal topic hierover.. best de search functie gebruiken
het noemt: het bestel in amerika ervaringen topic denk ik
:slotje:

• Topic Starter Topic Starter
Ja maar dat topic is van een tijd terug, ik wil even in kaart hebben of het me NU wat extra kost en hoeveel dat dan bedraagt.

Afhankelijk van de bestelwaarde maar mede gelet op de verzendkosten zal je snel boven de 22 euro uitkomen. Reken dan maar op btw + inklaringskosten. Tot 150 euro worden geen invoerrechten berekend.

19% bijtellen dus en tussen de 7,5 euro en 15 euro aan inklaringsdiefstal.

Oke bedankt, dat vind ik nog meevallen.:D Dan ga ik maar is wat bestellen morgen.

Je kan wel een cadeautje verwachten als je PH's invoert of andere middelen die niet toegestaan zijn. Dus wel opletten wat je gaat bestellen en niet luisteren naar degenen die er tussendoor geglipt zijn. Voer toch vrij veel in via het buitenland maar de vervoersbedrijven pakken tegenwoordig toch bijna alles er tussenuit als ze hun inklaringskosten kunnen doorberekenen. UK is dan meestal aantrekkelijker of natuurlijk een aanbieding van onze sponsors.

Mijn normale dingen zoals Whey, casseine enz. koop ik ook gewoon in Nederland, maar als ik losse dingen als niacine of huperzine a (of iets dergelijks) wil kopen ben ik genoodzaakt in het buitenland te bestellen.
Ik heb dit topic gebumpt omdat ik nog een vraagje had.
Ik wil nu bij bb.com gaan bestellen met paypal, maar zonder creditcard en daar staat het volgende over: If you would like to submit a payment to us manually, send the payment to ceo@bodybuilding.com along with your comments and we will take care of it.
Kan iemand mij kort uitleggen hoe dit in zijn werking treedt, aangezien dit de eerste keer is dat ik bestel met paypal en het niet helemaal begrijp.

Bump

Geen idee, maar regel gewoon een creditcard. Vaak gratis of 10euro ofzo per jaar. Is heel handig met bestellen uit het buitenland.

Mijn normale dingen zoals Whey, casseine enz. koop ik ook gewoon in Nederland, maar als ik losse dingen als niacine of huperzine a (of iets dergelijks) wil kopen ben ik genoodzaakt in het buitenland te bestellen.
Ik heb dit topic gebumpt omdat ik nog een vraagje had.
Ik wil nu bij bb.com gaan bestellen met paypal, maar zonder creditcard en daar staat het volgende over: If you would like to submit a payment to us manually, send the payment to ceo@bodybuilding.com along with your comments and we will take care of it.
Kan iemand mij kort uitleggen hoe dit in zijn werking treedt, aangezien dit de eerste keer is dat ik bestel met paypal en het niet helemaal begrijp.

Paypal is easy.
Doe al mijn 'buitenlandse' betalingen ermee als het ff kan.
Je moet ff kijken op www.paypal.nl en account aanmaken.
Dan moet je je bankrekening of cc koppelen aan je account.
Duurt wel ff, maar dan heb je ook wat.

zeker lang

Terug
Naar boven