AndroidHealthClinic

bestellen bij bb.com

18fitie

Huge Freak
Waardering
1
Ik wil samen met een dude en bestelling plaatsen bij bb.com. We zullen dit samen doen om de kosten te drukken. Ik ga een paar kg whey bestellen en nog wat ander stuff en hij wilt bold 200 bestellen.

Ik heb hier gelezen dat bold 200 normaal doorgelaten wordt. Maar wat als dit niet gebeurt? Worden mijn whey en de rest dan wel doorgelaten en wordt het bold 200 teruggezonden of wordt alles teruggezonden. Kunnen we dan ons geld recupereren?

Whey krijg je dan wel..kan enkel héél lang duren dan.
Bold 200 KAN tegengehouden worden, en als je dat vorhebt mag je ook ff langsgaan bij het politiebureau, en dat potje zie je niet meer terug..je geld ook niet.

Gewoon bestellen en met de gewone post laten versturen (en net doen of je gek bent)

komt wel goed;)

welke site wil je de bold 200 bestellen??
als t goed is, is deze op t moment niet verkrijgbaar bij bodybuilding.com
De bold is wel beschikbaar, maar de bold 200 is on backorder.
Dus je kan het wel bestellen, maar het is dan maar de vraag wanneer je het binnenkrijgt

Is die ban van bold nog niet van kracht?

Ik heb ook eens besteld met enkele vrienden op bb.com , een van mn kameraden had groei hormoon besteld wat hier niet toegelaten werd, en we hebbe een boete van 103 euro moete betale maar we ware met 10 man:d dus t was niet zo erg

Heb hier eens dhea besteld samen met arginine. Dit was door de douane opengemaakt, dhea was ertoen uitgehaald de arginine kreeg ik later gewoon opgestuurd met een brief erbij. Hier moest ik iets van 14 euro invoer rechten alsnog betalen. Meer als een jaar geleden niets meer van gehoord. Trouwens op de verpaking van deze site staat levensgroot bodybuilding. Tja dat valt natuurlijk wel op in zo,n distributiecentrum in ned. . Succes

Terug
Naar boven