MuscleMeat

bestellen bij strengthshop

karatedude89

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
230
Lengte
1m85
Massa
83kg
Hallo iedereen,

ik zat gister avond wat op strengthshop te kijken. waar sommige producten toch wel een goede prijs hebben.
alleen komt er helaas daarna wel veel verzendkosten boven op. dus ik vroeg me af of meerdere mensen misschien toevallig van plan waren daar iets te bestellen om zo de verzendkosten te delen?

als het je iets lijkt. laat me dan hier of via PM ff iets weten :)

mvg.

• Topic Starter Topic Starter
Niemand?

want als er geen interesse is, dan weet ik dat iig. en dan ga ik toch gewoon zelf bestellen of verder kijken.

Bestel gewoon bij een van de board sponsors. B&F, XXL, Bodylab.

Dit kan je ook in NL webshops vinden.

Dit kan je ook in NL webshops vinden.

meeste idd wel ja. maar als je de verzendkosten met een paar man zou delen kan de prijs nog wel eens voordelig worden. en ook heb ik wel een aantal interessante dingen gezien die ik in Nederland nog niet gevonden heb iig qua samenstelling en/of kwaliteit

Zo duur zijn de verzendkosten daar eigenlijk niet. duitsland dan he. een stang voor 50 euro bijv

Zo duur zijn de verzendkosten daar eigenlijk niet. duitsland dan he. een stang voor 50 euro bijv

ja dat valt idd nog mee. maar bijvoorbeeld een aantal rubber matten, of bumperplates. of een combinatie van meerdere producten komt al snel op 100 of meer uit. terwijl de prijs zelf best goed is

Terug
Naar boven