MuscleMeat

Bestellen buiten de EU sinds dec 2008

Eznir

Advanced Bodybuilder
Waardering
50
Lengte
1m88
sinds 1 december is het maximale bedrag waarover je geen belasting/invoerrechten betaald flink omhoog gegaan, naar 150e geloof ik
Is er iemand die mij kan vertellen hoeveel dit scheelt op een bedrag van 100 euro? Dus hoeveel was het eerst en hoeveel is het nu?

Je moet geen belasting betalen maar wel invoerrechten, ik weet niet precies wat de invoerrechten zijn voor supplementen in Nederland. Maar dit scheelt wel al wat.

Je moet geen belasting betalen maar wel invoerrechten, ik weet niet precies wat de invoerrechten zijn voor supplementen in Nederland. Maar dit scheelt wel al wat.

Geen BTW wel invoerrechten en dat is normaal 12,8% en dan nog administratie kosten zo 15euro denk ik. Maar ik zie op het forum dat ze een hoger tarief in rekening brengen. Als ik het uitreken wat mensen bestellen en betalen kom ik op meer dan dat.

Heb in verleden wel eens iets besteld voor 650 dollar, toen was de invoerrechten 6%.
Legale afpersers als de belastingdienst is kwam daar nog wel 19% BTW bij en 86 algemene behandelingskosten, maar voor kleine pakketjes nooit wat hoeven betalen.

voor België is dit onder 22 euro vrijgesteld voor BTW, onder 150 vrijgesteld voor invoerrechten, dit vanaf 01/12/2008, maw als je voor 149 euro aankoopt in vs betaal je geen invoerrechten, maar wel de btw (welke de zwaarste is)

Terug
Naar boven