XXL Nutrition

Bestellen / Meenemen uit Midden-Oost?

richard2003

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Weet niet helemaal zeker of ik dit mag vragen.

Een kennis van mij gaat op vakantie naar Iran en hij verteld dat Steroiden daar erg goedkoop is. Aangezien veel Test.E uit Iran komt, vroeg ik me af of mensen hier ervaring hebben met het bestellen uit Iran of meenemen uit Iran.

Dat mag je wel vragen....zolang je maar niet vraagt of er hier mensen zijn die er evt belang bij zouden hebben, behalve aan mij dan ;) :D

Maarre Iran is nu geen standaard vakantieland dus denk dat er niet veel mensen ervaring mee hebben.

richard2003 zei:

Een kennis van mij gaat op vakantie naar Iran en hij verteld dat Steroiden daar erg goedkoop is. Aangezien veel Test.E uit Iran komt, vroeg ik me af of mensen hier ervaring hebben met het bestellen uit Iran of meenemen uit Iran.

dunno, maar de voor mij even de groeten aan mijn grote vriend Khamenei, wat ga je daar ign doen? je inschrijven voor de 'suicide university'

moet wel zeggen dat eronder al die sluiers bloedmooie vrouwen schuil gaan :D

bij mij op de sportschool zit een Iranees en ik weet dat ie, als ie daar naartoe ging voor eigen gebruik mee nam. Volgens mij testo en oxi's en andriol.

richard2003 zei:

Ik zou het je niet aanraden kerel. Schijnt dat de controlle de laatste tijd een stuk scherper is geworden. Vroeger vonden ze het daar niet erg als je iets mee nam het land uit. Maar aangezien ieder land nu een wit voetje bij de eg probeert te halen zijn ze wat minder flexibel.

• Topic Starter Topic Starter
Ga er zelf niet heen, maar een iraanse student in mijn klas en hij vertelde dat de prijzen daar 10x lager zijn dan hier. Dus is het een zeer aantrekelijke optie om te doen.

Controle is nu inderdaad erg scherp volgens mij. Met terrorisme enz

• Topic Starter Topic Starter
TheUr, kan je voor mij kijken hoe dat kan? per post of per vliegtuig?

zo ver ik weet heeft ie ze gewoon meegenomen en niet opgestuurd. Dit weet ik voor 99% zeker. Het fijne ervan weet ik niet.
Helaas kom ik begin augustus waarschijnlijk pas voor het eerst in de sportschool anders had ik het ff voor je gevraagd.
Maar ik weet dat ie terug was en het meteen bij zich had bij de sportschool daarom neem ik bovenstaande aan.

Gewoon wat pakketjes naar NL laten sturen.
Dat lijkt mij het makkelijkst en het meest veilig.
Stuur mij ook maar 20 ampullen test op. :D

Terug
Naar boven