XXL Nutrition

Bestelling Assured-Medical

dbfbb1

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m83
Massa
97kg
Vetpercentage
12%
Goedendag,

17 December heb ik bij Assured-Medical een bestelling geplaatst.
In de vervolgdagen heb ik netjes e-mail berichten gehad met de status van mijn bestelling.
Tot op de dag van vandaag heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.
Heb al verschillende mailtjes gestuurd maar krijg geen feedback.

Heb de site via dit forum verkregen omdat iemand het opnoemde in een ander topic.

Mijn vraag: Zijn er nog andere mensen die bij deze website recent besteld hebben?

Hoor het graag.

Gr,
Dbfbb1

• Topic Starter Topic Starter
3x 30ml bac water, 1x 100 insuline spuitjea

nvm..

Laatst bewerkt:
VS? dacht UK hoor website eindigt op .co.uk

VS? dacht UK hoor website eindigt op .co.uk

Ah nevermind dan, heb nu de juiste website voor me..

OT: Hebben ze ook geen verzendbevestiging gemaild? Ik vind hun International order policy wel een beetje eigenaardig, waarin ze zich eigenlijk al willen indekken voor mogelijke ontstane vertraging. Als ze bijvoorbeeld niet naar NL willen zenden om wat voor reden, dan zouden ze dat schriftelijk kenbaar moeten hebben maken. Met de betaling (waarschijnlijk incl. verzendkosten) is ook allemaal goed gegaan? Een pakket vanuit de UK gaat zover ik uit eigen ervaring weet toch vrij vlot. Zelf helaas geen ervaring met deze website. Succes!

Hetzelfde probleem hier, ze reageren nergens en mijn vermoeden is dus dat ze fake zijn aangezien ze op geen enkele email reageren.
Ik heb bij paypal er een claim van gemaakt, zij hebben nu bij de verkoper om opheldering gevraagd en de reactie datum eindigt op 19 januari, dus ben benieuwd.

Als ik jou was zou ik ook direct bij paypal een geschil indienen.

@Mercuri: Thanks ga het gelijk even doen!

---------- Toegevoegd om 15:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

Lol... kreeg zojuist een mail van de website(standaard bericht).
Uw order is gecanceld...
Als ik nu nog me geld terug krijg...

Ik kreeg net een bericht van Paypal dat het geschil in mijn voordeel is besloten en dat ik mijn geld terug krijg gestort!

Gelukkig heb je je geld nog kunnen recupereren!

Terug
Naar boven