AndroidHealthClinic

bestudeer mijn kuur even

Mixer

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Yo !
Ik heb dus even een paar kuurschema's samengesteld voor me .
MAAR , ik geraak er niet uit elke te kiezen en wanner ik nolvadex of pregnyl moet nemen .
Ook de Clomid , die ik liever achterwegen laat weet ik geen raad .

Kuur 1

Week 1 t/m 8......400 mg deca of equipose en 250 mg sustanon.

Kuur 2
week 1 t/m 8 ........ 400 mg deca week 2 t/m 8 25 - 50mg winstrol E.O.D

Mijn doelstelling .
Droge kwaliteits massa die wel behouden blijft.

Ik verkies wel een milde kuur( een beetje leversparend en geen puisten ) , daar dit men tweede is .
Willen jullie even kijken en mij vertellen welke de beste is .
Wat jullie zouden veranderen ?
Hoe jullie de nolvadex of pregnyl in dit schema zouden zetten ?
Ga ik een waterkop krijgen ? Wat denken jullie van arimidex ?
Kan het kwaad als ik de clomid weglaat , omdat ik gehoord heb dat dit zeer sterk is voor de lever .

Thanx

Arimidex lijkt me wat overdreven. Sust zou ik nooit doen en al helemaal niet als je ongerust bent over acne.

En van clomid kun je ook veel puisten krijgen (ik tenminste wel)

Om droog te worden kun je beter EQ met winstrol doen. Hoewel je daar ook weer niet zoveel massa mee wint.

En wat betreft die Nolva en HCG, kun je beter even de zoek functie gebruiken want dit is al wat vaker besproken

Laatst bewerkt:
*Wat betreft kuur 1: Deca geeft je aanzienlijke waterretentie en dus een 'waterkop' ligt in de mogelijkheden (bij iedereen is dat toch verschillend). EQ was voor mij persoonlijk de puisten-hel op aarde. Dus hou daar ook rekening mee.

*Sustanon bestaat uit 4 esters die niet sterk genoeg zijn (elke is slechts met 80mg vertegenwoordigd en slaat in op een andere tijdstip) om met 250mg per week daden te verrichten die opzienbarend zijn.
Bovendien staat Sust óók bekend om aanzienlijke waterretentie.

*Gebruik nooit Winstrol en Deca in dezelfde weken. Winstrol heeft meer cuttende eigenschappen terwijl Deca water vast houdt en massa bewerkstelligd.

*Als dit je tweede kuur is zie ik niet in waarom je niet met een simpele Deca/test enanthate mooie resultaten kunt krijgen. Ik vraag me verder af of het nodig is om 400mg Deca te zetten, stap altijd zo laag mogelijk in, zeker bij je eerste paar kuren!

*Wil je aan het eind toch wat harder uitkomen, dan kan je de Winstrol ná de Deca gebruiken.

Voorbeeld:
Week 1 t/m 8 Deca 200mg/week
Week 1 t/m 10 Test enanthate 250mg/week
Week 10 t/m 12 Winstrol 50mg om de dag

Nakuren met Clomid en Nolvadex. HCG kun je optioneel nemen al zit je met je hoeveelheden niet zó hoog dat je enorme problemen hoeft te verwachten, nakuren is een must!

Denk aan je calorie-inname, zet er een kwalitatief goeie multivitamine naast evenals apart Vit C, en slaap een gat in de dag voor zover je dat kunt.
Zomaar wat dingetjes.

Succes!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven