Fitness Seller

Beta-alanine (hulp nodig)

Miljow

Dutch Bodybuilder
Waardering
14
Lengte
Massa
160kg
Vetpercentage
Ik heb net me Beta-alanine binnen, nou staat er op de verpakking dat ik 1 maatschep in de ochtend en 1 30-45 min voor me training.
nou sta ik op 7 uur op en ga ik om 8 uur s'ochtens trainen
zal ik nou gewoon 1 schep doen in de ochtend of heeft iemand anders een beter idee?

cheers

Gewoon 1 schep sochtends voor je training, en 1 schep later op de dag?

Gewoon omdraaien dus ;)

Ik heb net me Beta-alanine binnen, nou staat er op de verpakking dat ik 1 maatschep in de ochtend en 1 30-45 min voor me training.
zal ik nou gewoon 1 schep doen in de ochtend of heeft iemand anders een beter idee?

cheers

heerlijk wakker worden smorgens met tintelingen van beta :):P

Neem maar 1 dosering per dag, wanneer jij maar wil.

ik vind het echt k*t spul man zweet er focking erg van

Alhoewel....2x een halve dosering [er dag was iets beter. Niet dat het zo een groot verschil zal maken.

Ooit eens gelezen dat als je 5gr moet innemen, je dit best doet 5 x 1 verdeeld over de gehele dag... maar heb persoonlijk mijn twijfels bij beta-alanine (wat wel vaststaat is dat het jeukt)

cheers

Ik snap het probleem niet.. als je het 15 minuten na het opstaan in neemt neem je het toch 45 minuten voor je training in ?

Ik snap het probleem niet.. als je het 15 minuten na het opstaan in neemt neem je het toch 45 minuten voor je training in ?

Het gaat erom dat er op de verpakking staat dat je het 2 x moet nemen, sochtends dus en voor het trainen. Hij staat 's ochtends op, en uurtje later traint ie;)

Ik zie hem hier nog niet terugkomen, maar hierbij een review welke ik toevallig afgelopen week las:
http://www.bodybuilding.com/fun/beta_alanine.htm

Het is een supplement zoals Creatine Mono en heeft een loadphase. De eerste dagen zal je dus nog niks merken (in kracht, misschien een tintel...).
How much Beta-Alanine is needed to cause performance increases?

Research has shown that you can take an amount between 3.2 grams and 6.4 grams per day to significantly boost carnosine levels and improve performance. The most recent research, now using 4-5 grams a day, is showing comparable carnosine concentration and performance improvements to those using 6.4 g daily. Based off the current research, we suggest 4 grams of beta-alanine a day, with an optional 2 week loading phase of 6 grams a day during the first month of use.

Het gaat erom dat er op de verpakking staat dat je het 2 x moet nemen, sochtends dus en voor het trainen. Hij staat 's ochtends op, en uurtje later traint ie;)

verpakkingen lezen is voor hooms, de broscience van dbb voldoet ruimschoots.

Terug
Naar boven