XXL Nutrition

Beta Alanine vraag ?

strikhard

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
80kg
He,

Na wat opzoek werk zou ik graag beta Alanine gebruiken.
([Link niet meer beschikbaar]
Om het kort samen te vatten drijft Beta Alanine het melkzuur in de spieren af, gaat de verzuring tegen en zorgt zo voor een betere eindsprint bij duursporters.
Ik heb een beetje bang om met het product te beginnen:
Is het mogelijk na ik dit product voor enkele maanden heb gebruikt het de funtie van mij lichaam overneemt ?
maw
bestaat de kans dat mijn lichaam zelf de melkzuren minder goed gaat afbreken als ik stop met het product ?

Graag wat advies !
alvast bedankt !

Sander

He,

Na wat opzoek werk zou ik graag beta Alanine gebruiken.
([Link niet meer beschikbaar]
Om het kort samen te vatten drijft Beta Alanine het melkzuur in de spieren af, gaat de verzuring tegen en zorgt zo voor een betere eindsprint bij duursporters.
Ik heb een beetje bang om met het product te beginnen:
Is het mogelijk na ik dit product voor enkele maanden heb gebruikt het de funtie van mij lichaam overneemt ?
maw
bestaat de kans dat mijn lichaam zelf de melkzuren minder goed gaat afbreken als ik stop met het product ?

Graag wat advies !
alvast bedankt !

Sander
Hou je gewoon aan de aanbevolen hoeveelheden dan zit je save :) anders kan je altijd nog on/off doen als je bang bent dat je lichaam gaat wennen, dat houdt in maandje wel en dan maandje niet :) succes!

• Topic Starter Topic Starter
Oke, hij benadrukt het wel enorm.
iemand ervaring met beta alanine als duursporter ?

je kan beta alanine gewoon zolang als je wilt supplementeren, het verhoogd het carnosine gehalte in je spieren, zodra je stopt met supplementeren daalt dit carnosine gehalte weer terug naar het oude niveau maar er gebeurd verder niks van negative feedback ofzo.

Terug
Naar boven